Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trafikvett
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Holmlund K4 97/98
Har på sistone noterat att man visar mindre och mindre hänsyn i traffiken mot varandra. Bifogar därför denna lilla utbildningsfilm till alla er körkortsinnehavare. Titta på filmen och sug i er av tipsen.

Traffikvet del 1

P.s.

Om någon sitter på en utbildningsfilm som handlar om rättstavnig så kan ni maila den till mig. blink.gif

D.s.
RANGERTEDDY
LOL... Känner igen den från körskolan.. laugh.gif laugh.gif
Vlad
Hehe
Gabriel KB K3 04-05
Hahahaha

Nu förstår jag varför jag har kört upp tre gånger och fortfarande inte har körkort!!!!!

Nästa gång kan jag dessa knep. :rocket:
RANGERTEDDY
Skojar du Gabriel!??!?! blink.gif
snake
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Yman
laugh.gif laugh.gif Hahaaa!!! Helt underbar! laugh.gif laugh.gif
Amfibie
Den filmen är klockren! biggrin.gif biggrin.gif
Gabriel KB K3 04-05
QUOTE (RANGERTEDDY @ Jan 20 2003, 16:43 )
Skojar du Gabriel!??!?! blink.gif

NEJ!
Fbj972
He he... Klockers film... Den gröna bilen stiftade bekantskap med Murphys lag... Kan det gå åt helvete, så går det åt helvete... biggrin.gif
Magnus
Gabriel: Det är lugnt, såg en tjej på Ricki Lake som kuggat uppkörningen 27 gånger.
JBP
Woooo klart störtskön film...hmmm om man gjorde tvärt om i filmen så man kunde visa den för tanten så kanske man kommer fram i tid för en gångs skull blink.gif laugh.gif laugh.gif
Gabriel KB K3 04-05
QUOTE (Magnus @ Jan 21 2003, 00:54 )
Gabriel: Det är lugnt, såg en tjej på Ricki Lake som kuggat uppkörningen 27 gånger.

Tack... det värmde! rlwhore.gif rlwhore.gif rlwhore.gif rlwhore.gif
Axial
Oh, en sån underbar liten film. Pedagogiken är ju helt outstanding. Kan man inte be honom göra en likadan film om hur man "blir soldat" ?
RANGERTEDDY
May the force be with YOU, Gabriel!!!! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.