Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PMA 2007
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
tinhead
Hade nog hellre lagt denna på Kasunen för den ser ju ut å matcha GRG så braaa horny.gif

Sigma APO 200 - 500 mm F2.8 lens
http://www.dpreview.com/news/0703/07030805sigma200500mm.asp

nu vet jag vad jag vill ha av jultomten till jul cool.gif

För er som inte vet så är PMA en av dom största kameramässorna, dom flesta tillverkare kommer ut med nya modeller till den mässan eller presenterar nya modeller..

Den andra stora går på hösten och heter Photokina..
Ska man göra ett större inköp så kan det vara värt att vänta in en av dessa större saker så kanske man slipper stå med förra modellen 1v senare. Eller kan komma undan billigare ;)
Kimster
oj.. shit.. vi som just fått in 2st 600mm 4.0 ...men mmm 2.8 och zoom.. mumma. Zoom är ju inte helt fel asså.
Erik_G
QUOTE (Kimster @ Mar 10 2007, 20:10 ) *
oj.. shit.. vi som just fått in 2st 600mm 4.0 ...men mmm 2.8 och zoom.. mumma. Zoom är ju inte helt fel asså.

Nä. jag håller på och funderar hur jag ska kunna sälja bilen, barnen eller min sambo utan att det märks för att finansiera härligheten. Inte nog med att det är en 500 f/2,8. att ha en 1000 f/5,6 är ju inte fy skam det heller. Jag misstänker att det är en utmaning att plåta på frihand med den.

Klart, ett par "scoop" av typen "Vickan badar topless" eller "Här tar knugen en hemlig semester, med Anitra!" betalar tillbaka gluggen tämligen snart.

/E
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.