Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Frågor till en kustjägare
SoldF.com Forum > Besök och gästforum, C 9x19 > Öppet hus
Axel Grahnström
Jag skulle vilja ställa lita frågor till någon som genomfört kustjägar-utbildningen.
Om du har lust och tid så kontakta gärna mig på axelgrahnstrom@hotmail.com så ska jag sammanställa lite frågor till dig.
Bland annat så ska jag fråga lite om vad utbildningen betytt för dig osv.
//Axel
Vc_90
Inte fär att jag är kustjägare men den glade SoldFaren skulle uppskatta om du berättade vad du skall använda infon till.

"Undersökande" journalister som LOVAR att inte vinkla reportaget har vi varit med om förut.
Axel Grahnström
QUOTE (Vc_90 @ Mar 5 2007, 16:02 ) *
Inte fär att jag är kustjägare men den glade SoldFaren skulle uppskatta om du berättade vad du skall använda infon till.

"Undersökande" journalister som LOVAR att inte vinkla reportaget har vi varit med om förut.

Jag ska skriva ett arbete i skolan om kustjägar-utbildningen, men huvuddelen ska mest ligga på vad utbildningen har givit dem och om de har haft någon nytta av det efter men. Ska själv göra extramönstring som det nu i april så det ska bli intressant samtidigt som jag får uppgifter till mitt arbete.
g3space
Du kan väl ställa frågorna här så forumet kan få ta del av svaren? Och vem vet, kanske får du fler svar den vägen.
Christer
Läs deras egen tidning: Kustjägaren, tror jag den heter.
Där har de oftast lite folk som de frågar vad utbildningen gett dem.
Hellström
jag gjorde tidigare i år ett historia arbete om kustjägarnas historia från 1956 till 2010... fick MVG på pappersamlingen vissel.gif , jag kan ju skicka det till dig om intresse finns?.... du når mig på Results_of_1989@hotmail.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.