HvPrsk
Jan 13 2003, 12:32
Funderar på att införskaffa det då jag gillade DFLW, någon som har kört det och kan ge lite info?
Gotcha
Jan 13 2003, 12:39
Yeps, jag har.
Det är exakt samma lir som DFLW...enda "nyheterna" är lite nya banor (som skall föreställa Afgaland) och lite nya bössor.
Liret är ok att spela - framförallt online, men de borde ha utvecklat grafikmotion också.
Så jag är lite skeptisk till att rekommendera spelet...det beror nog lite på vad det kostar..
Testat BHD-modden?
daedalus
Jan 13 2003, 12:41
Tyckte inte task force dagger var något speciellt, det är precis som landwarrior fast med nya kartor.
Grafiken är som vanligt ett platt och trist månlandskap.
Kan rekommendera operation flashpoint (tillägg: red hammer och resistance)
möjligheten att göra egna scenarion gör spelet långlivat.
Har alltid gillat Clancy's spel sedan Rainbow six kom ut.
Ghost recon (tillägg: desert siege och island thunder).
Fu Dahlberg
Jan 13 2003, 13:46
Usräkta min grova svenska, men TFD SUGER!! Banorna är hafsigt gjorda, vapenmodellerna är skitdåligt gjorda... Vänta på BHD, det verkar, enligt demot , vara bra...
Lite OT, men åka som doorgunner i BHD är så fett! :rocket:
Cloudbuster
Jan 13 2003, 13:51
Det e det sämsta Delta Force spelet som gjorts...
Tacka vet jag Delta Force 2...
HvPrsk
Jan 13 2003, 14:20
Det är så illa alltså...jahapp, då får det bli något annat lir...
Magnus
Jan 13 2003, 16:57
Kan VARMT rekommendera Tom Clancys Splinter Cell. Inte krig direkt, mer agent-smyga-omkring. Ruskigt välgjort spel. Finns bara till Xbox än så länge, men det kommer snart till PC och PS2 också.
Splinter Cell på nätet
Bad Karma
Jan 13 2003, 18:19
jag lirade conflict desertstorm för ett tag sen o blev glatt överraskad. jävligt kul för stunden. medipacksen e ett stort minus dock
Magnus
Jan 13 2003, 18:24
Bad Karma: Jag har testat Conflict: Desert Storm (på Xbox), men jag tyckte grafiken verkade rätt sunkig, fula expolsioner etc. Vad tycker du (som antagligen har spelat mer än mig).
Funderar att köpa det pga coperative-läget.
QUOTE (Magnus @ Jan 13 2003, 15:57 )
Kan VARMT rekommendera Tom Clancys Splinter Cell. Inte krig direkt, mer agent-smyga-omkring. Ruskigt välgjort spel. Finns bara till Xbox än så länge, men det kommer snart till PC och PS2 också.
Splinter Cell på nätetjepp Splinter cell släpps snart till PC också...omkring Feb-Mars nån gång...skall inhandlas direkt,
Ett annat game som står högt på min lista just nu är VIETCONG....verkligen asläckert
men nu skall jag installera Spearhead till `Medal of honor och se hur det är.
Tacl och hej leverpastej
Magnus
Jan 13 2003, 19:07
JBP: Har du testat demot till Splinter Cell? Om du har det, vad är det för bana man får provköra?
Bad Karma
Jan 13 2003, 19:30
Bad Karma: Jag har testat Conflict: Desert Storm (på Xbox), men jag tyckte grafiken verkade rätt sunkig, fula expolsioner etc. Vad tycker du (som antagligen har spelat mer än mig).
Har faktiskt inte tänkt på explosionerna. Grafiken e nästan lite serieaktig som det stod i recensionen i pcgamer men jag gillar vissa detaljer som tex att dom datorstyrda medspelarna börjar gå på marsch av sig själva vid sammanstöt skrikandes "coming through". Det e ju inte världens bästa spel direkt men jag hade jävligt kul med det för en tid.
HvPrsk
Jan 15 2003, 13:03
Tyvärr måste jag ju ge alla rätt, Task Force Dagger var ingen höjdare. Credit till Fu_Dahlberg som lånade mig sitt... ;)
Vapenmodellerna var mer änlovligt fula, men det lilla jag har spelat av banorna har i alla fall gett lite glädje...
- HvPrsk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.