Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Värdelösa Superhjältar
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Sandberg
Häromdagen satt jag och en kompis i skolan och diskuterade vad för eventuella misslyckade superhjältar det skulle kunna finnas.
Efter flera roliga varianter kom vi fram till en überdålig hjälte. Runawayfromdanger-Man, jag ler stort varje gång jag tänker på honom laugh.gif

Kan ni komma på några utmanare till Världens Sämsta Superhjälte-titeln?
C DK012
QUOTE (Sandberg @ Feb 21 2007, 20:31 ) *
Häromdagen satt jag och en kompis i skolan och diskuterade vad för eventuella misslyckade superhjältar det skulle kunna finnas.
Efter flera roliga varianter kom vi fram till en überdålig hjälte. Runawayfromdanger-Man, jag ler stort varje gång jag tänker på honom laugh.gif

Kan ni komma på några utmanare till Världens Sämsta Superhjälte-titeln?

"Stephen Lynch - If I Could Be A Superhero"
Dobberman
En klart frekvent förekommande hjälte på detta forum är annars.

Som är alldeles för underskattad.
Adam Wilhelm
Ted Turner- Captain Planet
martinator
kaptens Sverige är en annan inte helt lyckad superhjälte.
/martinator
Vysotskij
För en Europafederalist smärtar sånt som Captain Euro.
Steken
QUOTE (martinator @ Feb 22 2007, 11:59 ) *
/martinator

Bespara oss detta snälla, är den där sidan seriös? Kunde liksom inte riktigt få grepp om det, eller kanske inte jag ville erkänna för mig själv att det är på fullt alvar.
Fu Dahlberg
QUOTE (Steken @ Feb 22 2007, 14:40 ) *
QUOTE (martinator @ Feb 22 2007, 11:59 ) *
/martinator

Bespara oss detta snälla, är den där sidan seriös? Kunde liksom inte riktigt få grepp om det, eller kanske inte jag ville erkänna för mig själv att det är på fullt alvar.

Det är ett seriöst projekt...

Och betydligt mer intressant än all annan skattefinansierad skit som gjorts i Sverige de senaste åren
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.