Nu verkar det lite som om nån såg vad jag funderat på de närmsta dagarna.
Det hag har funderat är de vi små disskuterar lite om förut, om förtydligande áv regler och vissa frågor som är onödig pga av att en del inte orkar söka utan ställer samma fråga en gång till.
Lite kortfattat är detta grunden iaf.
Min tanke var då att kanske skapa nya forumsdelar.
*Den ena är en plats där
Nymönstrade Nyinryckta kan babbla om när de rycker in och om det finns fler som ska rycka in osv.. Alltså trådar för de som ska rycka in.
Eftersom det är en väldigt intressant tråd för de som ska rycka in och kanske en väldigt ointressant tråd för de som muckat så skulle det passa med en ny Plats ..tycker jag..
*Gabriels Idé är disskusionsbar faktiskt. Jag är lite osäker fortfarande, men öppen för förslag.
*En plats med bara HV-relaterade grejer var upp på kartan i sensommras och, tja jag är inte säker här heller men med tanke på mängden information som tillkommer hela tiden kanske det hade varit lämpligt iaf..
*Sen är det då en Forums-Service-Frågor som jag funderat på också En plats där man kan avhandla saker som rör forumet rent tekniskt sätt. Tex flytt, nya prylar, uppgradering, problem med div saker, etc etc Där det oxå kanske kan finnas enkla tips om vissa saker ...skapa bilder, ändra typsnitt mm..
Som jag sagt innan då är att anledningen till detta hära är att storleken bara växer och det kanske blir föör grötigt och då kanske bör dela upp saker och ting lite. Detta för att skapa en lätthet och det ska vara bekvämt att leta information.
Bättre att vi gör nått nu innan det blir för jobbigt med att göra nått överhuvudtaget.
Detaljerna får ju givetvis BlauGaul ta hand om
/ Kimster som haft för lite att tänka på i övrigt. . .