Tänkte att många av er som är här inne har något samrör med marinen och därför tar jag gärna emot tankar och synpunkter om hur ni tycker ett sådan bör se ut. Utgå från det ni ser här. Det mesta i färgväg går att ändra, hyffsat snabbt. Dock är knappar inte någor som jag snabbt kan ändra på.
Jag kommer att uppdatera lite småmissar och sånt efterhand.
Jag har mecket graderna också. dock är det lite svårigheter med dom. Det är inte jättelätt att få gradtiteln att läsa graden utan den går bara att bestämma på ett sätt. Alltså över kapten så kommer det se lite dumt ut när det står major på örlogskaptens grad... hoppas ni kan leva med det tills kanske kan fixa det.
..och bara så ni vet.. jag tänker inte ändra min till nått amiraltrams.. nån måtta får det vara
Sen så vart det ju lite funderingar kring amftrollen och deras del.. de är ju ockås marina.. ..men eftersom flottan nu är den större delen och den som mest representerar vattenlivet så blir det flottans grader.
Jag vet om önskemålen att man skulle få ha sin grad från det man tillhör nu eller gjorde vpl som.. men det finns inget automatiskt stöd för det i forumet idag att den känner av från profilen vad man vallt. Det är kanske nått vi kan lösa någon annan dag.