Skriver ner detaljerat var ni hittar dom och skriv det ord dom är fel och därefter det rätta ordet.
..och nej detta berör inte folks felstavningar i inläggen utan bara det som är runt omkring, knappar länkar meddelanden från forumet hjälptext etc.
mdn
Mar 26 2007, 12:11
Ur FAQ:n: "En kommande beffatning som medlemmar"
Så stavar inte jag till befattning.
/mdn
Lacrymogene
May 19 2007, 23:59
Fel: "Announcement: ..:: Nytt befodringssytem på forumet ::.." Rätt: Announcement: ..:: Nytt befordringssystem på forumet ::..
Ämnesraden till Kimsters announcement om det nya "nivå-systemet".
Vc_90
May 20 2007, 00:15
QUOTE (Kimster @ Jan 4 2007, 02:06 )
..och nej detta berör inte folks felstavningar i inläggen utan bara det som är runt omkring, knappar länkar meddelanden från forumet hjälptext etc.
QUOTE (Lacrymogene @ May 20 2007, 00:59 )
Fel: "Announcement: ..:: Nytt befodringssytem på forumet ::.." Rätt: Announcement: ..:: Nytt befordringssystem på forumet ::..
Något som är oklart med Kimsters första inlägg i denna tråd?
Lacrymogene
May 20 2007, 00:59
QUOTE (Vc_90 @ May 20 2007, 01:15 )
QUOTE (Kimster @ Jan 4 2007, 02:06 )
QUOTE (Lacrymogene @ May 20 2007, 00:59 )
Något som är oklart med Kimsters första inlägg i denna tråd?
Ja, jag vet inte om jag ser detta som ett normalt inlägg. Jag ser det snarare som ett meddelande från forumet eller som en hjälptext. Tolkningsfråga...
Kimster
May 20 2007, 02:08
VC har rätt, det går utanför då det är ett inlägg motsv. onormalt eller inte. ..men jag har givetvis rättat mig själv nu.
Annahörig
Feb 19 2008, 19:19
På diskussionsforumets överblickssida, alltså http://forum.soldf.com/index.php?act=idx finner jag två felskrivningar under rubriken SoldFForum. 1) Det fetade ordet 'Diskusioner' bör stavas Diskussioner 2) I meningen "Allt som rör forumet och dets kringliggande aktiviteter tas upp här inne" bör ordet 'dets' bytas ut mot 'dess'.
Med vänliga hälsningar
frk A. Retentiv
EDIT: Jag glömmer alltid flinon. Folk kan ju tro att jag är A. llvarlig.
henke
Feb 19 2008, 20:17
Tack Annahörig för påpekandet Du har helt rätt. Har nu justerat det. /Henke
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.