QUOTE (softfeel @ Jan 3 2003, 06:51 PM)
QUOTE (The Swede @ Jan 3 2003, 05:56 PM)
Jag har köpt en Olympus Camedia 4000, om det är någon som känner till den så får ni gärna berätta vad ni tycker om den.
Jag har ingen 4000, men däremot en 2100 sen ca: 2 år tillbaka. Jag är riktigt nöjd, bra kvalitet och bra zoom, vilket passar mig då jag ofta tar bilder på objekt långt borta. Tyvärr så är min skrivare inge vidare så jag skriver aldrig ut bilderna, och själva kameran börjar kännas lite gammal nu eftersom utvecklingen går rätt snabbt.
Av vad som framgick på Olympus hemsida så verkar kamerorna vara ganska lika dock är 4000:an som du kanske förstår lite modernare. Men som sagt: jag är riktigt nöjd med den kameran

Har väl inte så mycket med nya prylar att göra, men...
Du kan skicka in dina digitalbilder till bla fotolabo, så skriver de ut de på fotopapper (http://www.fotolabo.net/sverige.html, klicka på
OnlineFoto).
Jag har testat de, och har svårt att se skillnad på ett vanligt foto och ett digitalfoto i storlek upp till A4... (har en Canon G1 kamera)
Tyvärr är den lite för stor och otymplig att ha med på övningar, funderar på att skaffa en liten smidig kamera till det.