Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Var köpa rånarluva?
SoldF.com Forum > Besök och gästforum, C 9x19 > Öppet hus
Guest_Erik_*
Hej,
Någon som vet var man kan få tag på en vanlig rånarluva i stockholmsområdet? (testat hobbex men de verkar ju jämt vara slut där)
Mvh
CIP
QUOTE (Guest_Erik_* @ Dec 4 2006, 23:56 ) *
Hej,
Någon som vet var man kan få tag på en vanlig rånarluva i stockholmsområdet? (testat hobbex men de verkar ju jämt vara slut där)
Mvh

Svart eller grön ?

I princip alla sportbutiker har ju svarta, annars är det Terräng som gäller Fd Militaryshop på Sveavägen om du ni bor i Stockholm eller Malmö dvs.
RadaR
Finns på Jula, köpte ett par stycken där inför en svensexa.
Rune Frunkh
Kolla på http://www.hobbex.se/, sök på "RODNEYHUVAN". (79 kr, finns i lager.)
Nästan lika mycket klassiker som cykelbilen Fantom! fun_icon_nana.gif
sleget
Hade min R Luva upprullad som en Olles Brorsa på huvudet när jag gick in på en statoilmack.
Efter ett tag märkte jag att killen i kassan vart mer och mer nervös och sneglade uppåt mitt huvud.
Såg när jag kom hem att hålen i masken var vända framåt så det syntes väldigt tydligt vad det var för något.

Så, jag har nu bytt ut den mot en vanlig mössa.
lugnast så. biggrin.gif
PokerJoel
Hade en grön 3-hålshuva köpt på rea i en jaktbutik som jag alltid bar tills jag söp bort den en natt på krogen. banghead.gif Jag brukade vända hålen bakåt när jag bar den som Olles brorsa för att slippa oroa Statoil-biträden. Den som kommer på att skänka mig en ny likadan i julklapp kommer att högaktas worthy.gif
simon
Rubrik på löpsedel från valfri kvällsblaska inom kort:

Militärer
stödjer
rånarliga!
slurry
enklast är väl att kolla i papperskorgarna utanför banker, kassaservice och 7-eleven.. :P
Bobbo
Prova www.garderoben.se
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.