Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Någon från IP, 2:a HVbat SSK?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
Honke
Hoppas jag postar tråden på rätt plats, rätta mig ifall det blev fel.

Undrar som sagt om det finns nån här från Insatsplutonen i Lunds HVBat. Är med i "vanliga" HVkomp men funderar skarpt på att "avancera" till IP eftersom det verkar vara mycket bättre övningsutbud, bättre övningar samt att folk verkar kommer på övningarna.

Skulle vara kul o höra vad nån av er har att berätta!
Svennen
QUOTE (Honke @ Dec 4 2006, 20:47 ) *

Undrar som sagt om det finns nån här från Insatsplutonen i Lunds HVBat. Är med i "vanliga" HVkomp men funderar skarpt på att "avancera" till IP eftersom det verkar vara mycket bättre övningsutbud, bättre övningar samt att folk verkar kommer på övningarna.

Hej!

Jag är med i en IP i mellansverige. Jag lovar dig, dina förhoppningar kommer att infrias om du byter till IP. Det är stor skillnad alla kategorier. 8.gif
CP2
QUOTE (Honke @ Dec 4 2006, 20:47 ) *

Du har ett antal från 3 Hvbat. I 353 IP som jag tillhör har vi även soldater boendes i Lund/alt nära Lund.
FCR2
Personal från 252 insats enligt order smile.gif

Stf C 2 grp från nyår
idag C 4 grp

Deltagandet är beroende på övning tyvärr aldrig 100%
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.