QUOTE (Tikkanen @ Jun 29 2007, 22:06 )

Jag har fått två brev senaste veckorna, ett med beslutet om att låta mig extramönstra från PV författat av en gra**-Rand**, ett med mer info från både PV och 1.ubflj (innehöll biljetter, kartor och lite info).
@Viper, det brevet "preliminärt antagen" har jag fått tidigare under våren/sommarn
Jo det prel. antagen har jag redan fått, men jag såg ingen större skillnad mellan det som kom nu och det som kom i våras. Trodde att det kanske var ytterligare en gallringsprocess eftersom 'de' lagt ned en ubåt, men har inte kikat närmre på de båda så det ena kanske bara informerar att man blivit prel. antagen till
befattningen medan det senare förtäljer att man blivit kallad till
extramönstringen ...
QUOTE (erik_a @ Jun 29 2007 @ 23:44)
Nepp, tänkte höra när resten föll in i Karlskrona och anpassa mig till det.
Drar och seglar på tisdag med Gladan så jag skas nog fixa det i helgen.
Förövrigt började Känsö-lägret idag och det kändes väldigt svårt att jobba idag när man var så medveten om vad man missade:/
EDIT: Skummade genom hela tråden och såg precis att jag gör min sub3 tillsammans med Viper88 och inte med Tikkanen, så går det när man är trött
Erik
Blir troligen så att jag kommer att åka till Karlskrona dagen innan, baserat på ditt resonemang om ev. avgångstid om man åker den 9:e. Bor i Gbg så kan gärna samköra, aktuella avgångstider kan vi kanske ta vi PM?