Help - Search - Members - Calendar
Full Version: öva med grannbataljonen?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
IP Soldat Johansson
Tja är det okej att öva med grannbataljonen eller liknande?..jag har så gjort några gånger och för mig har det funkat bra...undrar nu vad ni andra tycker?.....man får ju lite mer övningstid på det viset...jag har ju haft turen att ha kompisar i andra kompanier och bataljoner och på så sätt har vi bjudit in varandra så att säga biggrin.gif
DaRaven
QUOTE (IP Soldat Johansson @ Nov 3 2006, 13:04 ) *
Tja är det okej att öva med grannbataljonen eller liknande?..jag har så gjort några gånger och för mig har det funkat bra...undrar nu vad ni andra tycker?.....man får ju lite mer övningstid på det viset...jag har ju haft turen att ha kompisar i andra kompanier och bataljoner och på så sätt har vi bjudit in varandra så att säga biggrin.gif

Beror väl lite på ekonomin för bataljonen i fråga. Men generellt sett så är det ju bra för individen, och oftast bra för berörda chefer om de får mer folk som kan fylla upp eventuella luckor i grupper och plutoner.
DXS
hejsan

jag har gjort så mer än ett flertal gånger,de du ska se till är att det är ok med dina och den andra cheferna ,¨har för mig att det handlade om försäkringar osv..annars så tyckte dom att de var helt ok.
fu johansson
jag tycker det är skit bra att man kan göra det..då får man ju lite mer inblick vad dom andra gör
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.