EDIT: ursäkta alla smileys!@YXA, damn, tänkte lägga till "Sporten har 2.3L va?" men missade det såg jag nu... så klart ;) Den motorn e klart lämplig i den bilen! MPSen e för övrigt också för jävla skön!
@Jed, svart är enda rätta!

Kollade på en Passat som bruksbil, men det lutar nog mest åt en A6 kombi typ -02a eller nåt när Kosovo e klart

Jag dyker också, men det är väl framförallt för vovven å frugan som de blir kombi ;)
@Speedy, fan va grymt! Både Cross å TGB! Ingen tråkig fritid du lär ha ;)
@RaVeN, så där ja!

Du vet vad Audi-kärlek betyder ;)
@JohanP & Svempa, ni hade ju också roliga leksaker! Kul att de finns fler motorintresserade på forumet.
Å den är värd varenda krona oavs. om det är en 996a eller nåt ännu värre ;) Men rödljusen är inte det roliga å smiska folk på, för fyrhjulsdriften å effekten i backen gör ju att man oftast har ett ojämförligt övertag iom. att man kan sin bil också... Däremot när man kör med Porschar på banan o dem fortf. inte har en chans, DÅ ere definitivt värt varenda krona!

@Dalmas, nu jävlar skäms jag!!! :$ usch å få va pinsamt att blanda ihop Triumph med Lotus! Grejjen e att i mitt gamla garage stod en Triumph TR6a, en Lotus Elan och vad jag TROR var en Marcos ??LM500??... Lätt å blanda ihop märkena får jag väl skylla på 8-) Klart som fan det är skillnad på Triumph å Lotus! ;)
Sen gällande rutorna igen, jag e jävligt glad över att folk inte ser mig... För jag vet vad mkt fördomar folk kan ha mot att en ung snubbe har en schysst bil, speciellt i stockholm! Många tycker "pappas bil" eller "pappa betalar", men så fan heller! Jag betalar varenda krona på min bil! Så att jag inte syns spelar ingen roll. Däremot det här med Polisen å SBP så är det en annan historia, självklart gillar dem det inte, men det är problem man tar itu med från fall till fall... Som sagt det är ju inte min bruksbil, bara leksak så

Jag vet att du inte menar å va elak men du får ha i baktanken att jag är 21år idag, jag föredrar faktiskt nya bilar... Visst en gammal Mustang eller Corvette e fint som bensin

å förutom gamla Audi Sport å Urquattro så ere nya bilar som gäller för min del! Därav valet av en ny bil, sen det här med nerlagda pengar å nerlagda pengar...
Priserna bilen är byggd på är ärligt talat ungefär de samma om jag hade haft en Audi, Volvo, BMW, Porsche eller vilket som... Porschebromsarna kostar typ lika mkt oavs. bilmodell, chassibyggnaden kostar också ungefär samma... Det som skiljer är typ motorn, motordelarna kostar ju tyvärr lite mer till Audin då den har två utav allt, som turbos, ICs osv... Men som sagt iom min kärlek till Audi så vare en självklarhet att de skulle bli nåt i den här stilen o nu e jag riktigt nöjd! Mer effekt å 8-kolvs-ok fram å 6-kolvs bak e väl nästa mål