Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mönstra om? Eller?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
MarcusF
Hej fick det mest förvirrande brevet idag från pliktverket. Det står att jag ska mönstra i Stockholm den 1 november.
Den lilla konstigheten är att jag redan har mönstrat den 13 februari i år i Östersund och senare blivit inskriven som GC700 I19 januari 2008. Någon som varit med om något liknande?
Ska skicka ett mail till pliktverket och ringa så fort jag får möjlighet.
Tacksam för svar.....
TheKL
QUOTE (MarcusF @ Oct 20 2006, 16:16 ) *
Hej fick det mest förvirrande brevet idag från pliktverket. Det står att jag ska mönstra i Stockholm den 1 november.
Den lilla konstigheten är att jag redan har mönstrat den 13 februari i år i Östersund och senare blivit inskriven som GC700 I19 januari 2008. Någon som varit med om något liknande?
Ska skicka ett mail till pliktverket och ringa så fort jag får möjlighet.
Tacksam för svar.....

Vet du om de ska lägga ner Östersundskontoret? Kan säkert handla om att det bara har blivit fel med utskick isf.
Gungner
Det du frågar om har hänt många på senare tid. Har man redan mönstrat en gång och då fått besked om att man är färdigmönstrad, kan man bortse från eventuella snedsteg från verkets sida...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.