Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sabotage mot transformator i Falkenberg
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Fu Frippe
Hallands Nyheter

Jaha, nu kartlägger de vår beredskap... eller? dry.gif Malajn.gif gasmask.gif camo.gif tveka.gif
Dr. T-68
Det är nog någon som tycker att elpriset är för högt och vill ha en egen kabel från stationen.
martinator
Kan ju möjligtvis vara en efterapning av malmödådet. Ligister som inspirerats av andra ligister.
tror inte på utomstående krigsmakt, men man vet aldrig....

I malmö kan de ju ha varit en missnöjd spanjor som ville jävlas.
/martinator
Rokare
Inte bara malmö.. Delar av GBG var utan ström rätt länge helt oförklarligt för några dagar sedan...

ph34r.gif

Börjar kännas som Väst-86 på gamla goda tiden...
Strv S
tycker mig känna igen detta från Förebudet.
blink.gif
Fu Frippe
Uppföljning
Frantic
Foliehatt på ph34r.gif
Fk Satan
QUOTE (Strv S @ Oct 12 2006, 17:23 ) *
blink.gif

En riktigt bra film. Tror jag ska sätta mig ned och se den ikväll. Dock så tror jag att det mer är smålegister än i någon organiserad form...
Strv S
jo, men man kan ju alltid drömma om forna tider?
Ska nog ta och kika på den ikväll med.

"Filmaren Ahlberg" fun_icon_nana.gif
Apone
QUOTE (Fk Satan @ Oct 13 2006, 15:30 ) *
QUOTE (Strv S @ Oct 12 2006, 17:23 ) *

blink.gif

En riktigt bra film. Tror jag ska sätta mig ned och se den ikväll. Dock så tror jag att det mer är smålegister än i någon organiserad form...

Den finns ju inte ens med på IMDb! Skandal! "MÖPar rasar mot IMDb"
Den som kan detaljerna (exempelvis vilket år den spelades in, några skådisar/K-G B.) kan dock lägga till filmen på IMDb's "lägg till film-sida".

Framåt! Låt inte svensk filmhistoria tyna bort!! camo.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.