Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Partytime
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Vildmannen
Vilken av dessa två klubbar skulle ni helst partaja på? laugh.gif
http://axwell.proboards38.com/index.cgi?bo...read=1159523684
TheKL
Nu är det väl iofs det mest extrema i Sverige och England, men England är ju inte direkt känt för invånarnas skönhet.
Faers
Vafan fota de inga snygga svenska tjejer för? Aja de får ju ta några halvdanna om britterna ska ha en chans :P Tro mig, de är inte snygga om man har varit på en svensk strand mitt i sommaren. Då är de medelmåttor de tjejerna på bilderna ;)
GP720Englund
Jag hade nästan förträngt minnet av hela AmfSkkomp på äventyr en lördagkväll i Glasgow sommaren 2004, desperat sökandes efter vackra kvinnor...

...vi misslyckades.

/M
sleget
Föredrar de engelska, helt klart!
De svenska ger en bara blodbrist och andningssvårigheter samt vätskebrist pga allt dräggel! Malajn.gif
Magasinstopp
ÄCKLIGT!!!!!!!

(varför finns det inga kräksmiley, när man behöver dem???)
Kimster
Vad var det som var äckligt ? smile.gif

En annan ganska intressant företeelse; jag ser sällan några brittiska "snygga" tjejer, och har fått det bekräftat av vänner som varit och bor i bl.a London..
Varför detta ?
..eller är jag ensam om tanken ?
Syster Håkan
gick i skola i england några månader, grunden var om du ser en engelsk tjej så kolla noggrannt så kommer du se hännes snygga väninna vara i närheten, jag tror att av 9 fall av 10 så fannas där ingen snygg väninna, men då kom vi killar fram till att där fanns kanapt några snygga tjejer där vi var, manen i familjen jag bodde i tyckte att vi skulle ut å ragga snygga engelska flickor, medan vi då svarade "ja om vi hittar några, har inte hittat dom än". Med detta så säger jag inte att alla är fula men måånga var det när jag var det.
Faers
QUOTE (Kimster @ Oct 3 2006, 01:53 ) *
En annan ganska intressant företeelse; jag ser sällan några brittiska "snygga" tjejer, och har fått det bekräftat av vänner som varit och bor i bl.a London..
Varför detta ?

Nej du är inte ensam. Visst de kända är väl "snygga" (om det nu räknas som snyggt att vara tunn som en tråd...) annars så känns det som om england äger bottenskrapet av tjejer. Förklarar kanske varför de har så strikta artighetsregler; så att de inte förolämpar sina flickor :P
Dr. T-68
QUOTE (Kimster @ Oct 3 2006, 01:53 ) *
Varför detta ?

Det går att springa på snygga tjejer men då visar det sig i många fall att de inte kommer från de brittiska öarna utan är inflyttade.

Edit: klumpfingrar
J-Star
Heh... fotoskaparen har nog behagat vinklat fotourvalet. Precis som med detta foto...

...har han avsiktligt valt extremer. USA har ju producerat mångtalet damer som kan tävla med tjejen till vänster... och detsamma lär gälla England. Jag undrar om inte till exempel fetish-modellen Vansessa Upton är av brittisk härkomst.

Nedersta fotot på originalserien för Sverige tycker jag mig känna igen någon B-kändis som figurerat i såväl såpa-sammanhang som i pojktidningar typ Slitz. Inte konstigt att få det att se ut som att Sverige rockar i sammanhanget när helt "vanliga" brittiska tjejer ställs emot sådan konkurrens.

Verkligheten blir roligare när man kan låtsas att man kan forma den själv. smile.gif

/J
Magasinstopp
Vill inte generalisera engelska tjejer(?), men genomgående på bilderna så undrar man vad de tänker på.
Man kan se för jävlig ut, men det går att dölja.
Hur sjutton kan man gå ut i träningströjor? Jag menar stil över huvudtaget..
Nu undrar man ju om de engelska bilderna är väldigt avvikande från hur det, egentligen, ser ut i england. Man kan ju hoppas.... brow.gif
Henil
QUOTE (Magasinstopp @ Oct 4 2006, 16:07 ) *
Vill inte generalisera engelska tjejer(?), men genomgående på bilderna så undrar man vad de tänker på.
Nu undrar man ju om de engelska bilderna är väldigt avvikande från hur det, egentligen, ser ut i england. Man kan ju hoppas.... brow.gif

Bildera är förmodligen tagna direkt efter en match på en lördag där dessa personer gå til puben/baren direkt efter matchens slut.
Magasinstopp
QUOTE (Henil @ Oct 5 2006, 01:15 ) *
Bildera är förmodligen tagna direkt efter en match på en lördag där dessa personer gå til puben/baren direkt efter matchens slut.

Jaaa, jag hoppas att det är så. En av dem liknade en karl ganska mycket....å andra sidan kanske det var just en karl surprise.gif
falken_
snacka om att man inte passar in i något av fallen.. brow.gif haha biggrin.gif
Vysotskij
Tragiskt med knappt färdigvuxna tjejer som tror att plast i brösten och hångel med kompisen gör livet bättre.
sleget
QUOTE (Magasinstopp @ Oct 4 2006, 16:07 ) *

Har fått för mig att i england bär många kostym etc på jobbet och klär ned sig på kvällen så att säga. Dessutom är ju engelsmän ofta trångbodda så puben är deras "vardagsrum" dit de bjuder kompisar etc.

Har en på jobbet som spelar rugby och han brukar se ut som killarna på bilderna.
Doggydriver
Den tid jag tillbringat i storbritannien (samt ett snabbt överslag av de brittiska damer jag mött på andra håll) har bara gett som resultat att jag tyvärr måste instämma i att de inte är de bildsköna damernas ö vi talar om. Snyggaste tjejen jag såg i London visade sig komma från Hudiksvallstrakterna. Att jag sedan inte är särskilt besatt av bimbos hör egentligen inte hit, avslappnade rocknroll brudar med glimten i ögat är min melodi.

Angående engelska damers rent generella utseende kontra sina svenska motsvarigheter arbetade vi fram en teori seent en våt lördagkväll för några veckor sedan; "Jamen, vi måste ju ha förskjutit den genetiska snygg-balansen när vi var där på vikingatiden. Dom stackarna blev väl av med alla snygga tjejer när vi kom och norpade dom varje år..." ;)
twintip
Undrar hur det har gått till. Måste vara levnadssättet som sätter spår? Men endå inte... Måste vara genetiskt missbildade i england?
J-Star
QUOTE (twintip @ Oct 10 2006, 23:16 ) *
Undrar hur det har gått till. Måste vara levnadssättet som sätter spår? Men endå inte... Måste vara genetiskt missbildade i england?

Som redan har sagts i tråden: originalpostaren har valt och vrakat bland bilderna och plockat ut det bästa/sämsta han kunde hitta. På sista svenskbilden är en Slitz-tjej så de tillhör knappast genomsnittet.

/J
Jeppe
Dessa är ju från england och det är då inga fula skapelser

Girls Aloud dåligt engelskt pop-band men man kan ju kolla på dom utan att höra

Så det finns nog bara man letar noga smile.gif
Nestor
QUOTE (Jeppe @ Oct 11 2006, 00:18 ) *

De ser typ...vampyraktiga ut. Alldeles gråa i huden.
Säkert vampyrer...
RadaR
QUOTE (Nestor @ Oct 11 2006, 15:11 ) *
QUOTE (Jeppe @ Oct 11 2006, 00:18 ) *

De ser typ...vampyraktiga ut. Alldeles gråa i huden.
Säkert vampyrer...

Det beror på att alla britter dagligen smörjer in sig mer solskyddsfaktor 100. Det trots att det är mulet och regnar runt 360 dagar om året.
Har jag hört iaf...
Spartacus
Klassik jämnförelse, minns när jag spammade den här inför Sve - Eng-matchen i somras på diverse forum smile.gif
SToH
Bättre att vara snygg och dålig på fotboll än tvärtom då.. tur det
prsk
@J-star

Det verkar som du inte håller med om att snittet för de skandinaviska tjejerna är betydligt högre(vackrare) än för den brittiska motsvarigheten. Om vi bortser från kollaget som självklart är vinklat (dock tyckte jag inte någon på något kort var speciellt snygg...) så har jag under mina möten med det brittiska släktet alltid lagt märke till frånvaron av snygga tjejer, på sin höjd nån söt kanske..

Min fråga är då vart du sett dessa vackra brittiska kvinnor? Jag vill gärna träffa några för jag diggar deras accent något enormt smile.gif
Smocken
har varit väldigt mycket i England och festat och haft mig (har släkt där) jag gravade åt detta och jag kan bara hålla med. Flip flop mode och fotbollströjjar.....Det ligger en stor del sanning i generalisering som i detta fallet.
twintip
QUOTE (J-Star @ Oct 10 2006, 23:32 ) *
QUOTE (twintip @ Oct 10 2006, 23:16 ) *

Som redan har sagts i tråden: originalpostaren har valt och vrakat bland bilderna och plockat ut det bästa/sämsta han kunde hitta. På sista svenskbilden är en Slitz-tjej så de tillhör knappast genomsnittet.

/J

Jo jo, men samtidigt känner jag tjejer som ser minst lika bra ut som de på Sverige-exemplet... så det är ju ingen lögn att svenska tjejer ofta ser bra ut...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.