Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bild på Medlemsprofilen
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Doyle
Har precis tagit mig i kragen å lagt upp en harmonisk bild :P

Det borde vara olagligt att inte lägga in en bild där!

Tänk va mycket roliga bilder vi missar bara för att DU! inte orkar lägga in en liten bild biggrin.gif
108-1023013064
ojojoj doyle nice bild
inte för att man ser så mkt av ditt ansikte men ändå smile.gif
jag försökte lägga upp en bild men jag lyckades inte, den tyckte de va nåt fel på urlen...
*suck*
Doyle
Bilden ska skildra den vackra omgivningen å inte mitt vackra ansikte biggrin.gif haha

Du får väl försöka igen :P

Koppla på ilskan å hota&slå datorn eller nåt biggrin.gif
HvPrsk
Håller med, någon form av obligatorisk information och bild vore trevligt. Men det är ju svårt att lösa då man man måste respektera att vissa vill vara lite mer annonyma än andra...
108-1023013064
jag vill inte utöva våld på min lilla dator smile.gif då skulle han va rätt dö nu heh...
får väl skrika och gorma åt den istället en stund. den gillar fortfarande inte min url. så jag har gett upp. ska försöka igen me nån annan bild nån annan gång.

men kan inte ni som styr det här stället sätta upp nåt litet anslag om att folk ska sätta in bild och skriva lite?
Lillan
Haha...vad gör du Doyle, gäspar?

Hmm kanske dags att byta bild om den ska vara harmonisk då *ler*
Annars finns det på min hemsida, kommer snart massa bilder på mig i uniform...

//Lillan :devil:
Doyle
Tyst Lillan! Du är liten =)
Doyle
QUOTE (HvPrsk @ Juni 28 2002,11:43)
Håller med, någon form av obligatorisk information och bild vore trevligt. Men det är ju svårt att lösa då man man måste respektera att vissa vill vara lite mer annonyma än andra...

Jo, givetvis måste man respektera att vissa vill vara lite mer anonyma. Annars skulle det juh bli helt galet biggrin.gif
Lillan
QUOTE (Doyle @ Juni 28 2002,12:11)

Liten?? njaa...snarare att jag kallas Lillan för jag alltid umgås med långa människor...
Jag är hela 170 cm  :D
Haha... där ser du, inte så liten ändå...
Doyle
Där ser man :P
Ing
Bild på allas presentationer vore ju trevligt, men det är inte så lätt att få tag på ett ställe som det går att länka bilder externt vad jag vet.

Däremot att skriva lite på presentationen....  Snälla! Gör det!
Doyle
Ing: www.spray.se

Ungefär mitt på sidan finns en knapp "Gratis hemsida"

Därifrån har jag mitt konto som jag lägge upp bilder på biggrin.gif
Å inte fan har jag nån hemsida. Mjölkar på deras server bara, hehe :P
Ing
Moyle ma' maaan!  

Tack... överger isåfall Passagen.. jädrans snåljåpar!

Men de e funkis å ha lite space på nätet. biggrin.gif
Fu Kjellberg
Gott o se att du också fått en bild smile.gif
Finns ju inget tråkigare än att klicka på profil o det är helt tomt. Så många kan ju inte tillhöra SSG smile.gif
Fu Johanson
Enligt order biggrin.gif
83-1023020025
Bild uppe kolla den rent grym...
LRRP
Span E: Bil=out of order,kapuut, funkar inte osv
Ing
Se där. Tackar Doylen för ett bättre ställe å lägga upp prylar på.. förutom att jag inte fått igång en riktig FTP så... men jag har iaf. en bild!
83-1023020025
Funkar den nu??
98-1022933693
Span-E. Jepp, men för att optimera borde du konvertera från bmp till jpg.
83-1023020025
Hur gör man det???
98-1022933693
QUOTE (Span-eliasson @ Juni 28 2002,23:59)
Hur gör man det???

Med hjälp av något grafikprogram, t ex Photoshop eller så kan du via Acdsee också göra det. Ska visst även gå i Paint (spara som... ) har jag hört. Själv kör jag alltid Photoshop...

Och nej, jag har inte fixat nån bild själv än...
Sandin
Done..
Carl
Eftersom jag inte har gjort värnplikt eller på annat sätt haft med FM och göra(förutom fam. dagar) så känns det ganska meningslöst att lägga upp nån bild. Fast meningarna kanske går isär på den punkten?
målobs
QUOTE (Lillan @ Juni 28 2002,12:19)
QUOTE (Doyle @ Juni 28 2002,12:11)

Liten?? njaa...snarare att jag kallas Lillan för jag alltid umgås med långa människor...
Jag är hela 170 cm  biggrin.gif
Haha... där ser du, inte så liten ändå...

Dock ung ;)

Jaja skjut mig, den var låg, men jag kunde inte låta bli.

//Målobs
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.