QUOTE (K3_07 @ Jun 22 2008, 10:59 )

QUOTE (pilkastarn @ Jun 21 2008, 11:47 )

Mig veterligen så blev Vadsbo diskvalifiserade i "Fästningen Runt" pga pacerhjälp(otillåten hare). Upplysningsvis så var det inte tal om något banrekord då FJS tid 35.16 fortfarande står ohotad. Årets vinnartid var över en minut långsammare... Men Vadsbo var snabbast runt och förtjänade segern, även om den officiellt gick till Livskvadron iår.
Förtjänade segern? Som du sa hade ju vadsbo en hare. Man förtjänar inte någon seger om man inte kan följa simpla regler, de fattar ju vem som hellst som har hållt på med någon idrott.
Trodde inte jag skulle behöva tjata om det här på SoldF,
men när någon påstår att det fuskats från min sida, så måste jag ju säga ifrån. Ingen hare har använts, vafan skulle det vara bra för? Vem fan har en hare med 400 meter kvar på ett 3500-meterslopp? En hare brukar man oftast ha i början av lopp, för att dra upp tempot. Samt att en hare brukar springa FRAMFÖR och dra efterföljande löpare, vilket inte har skett vid något tillfället. För att citera dig själv: "de fattar ju vem som hellst som har hållt på med någon idrott.".

Edit: Grattis dock till Livskvadron, som kunde paragrafer bättre än löpning!

nenenene det var inte så jag menade benny!!!! utan dig och olsson hade vi aldrig vunnit! (i mitt huvud vann VADSBO!!!!!!!) Självklart hade vi inte vunnit utan de andra, men ni gjorde grovjobbet dude!