QUOTE (koenigsegg88 @ Jun 10 2007, 13:55 )

QUOTE (Christer @ Jun 10 2007, 10:52 )

Det finns även minst en tjej i befälskåren.
Som också jobbar på bevakning, fast det finns säkert fler kvinnor än så, hemliga dock
Hur ligger det till med träningen såhär i värmen?
Jag är inte lika aktiv som innan, och student festerna är fortfarande inte slut

Är det ingen som är sugen på att delta i några tävlingar under sommaren? Så vi slipper tävla mot klockan, med en säker seger

hej alla. Nu känns det som allvaret börjar lite på något sätt, nu har vi nått en milstolpe, nu när skolan är slut. Nu känns det som tiden bara kommer rusa iväg, eftersom mina dagar kommer typ se ut så här (veckodagarna) Jobba från 7-5 sen är man typ hemma vid sex, då drar man och tränar två timmar sen drar man antigen hem och tar det lugnt eller till någon polarte några timmar. Man kanske anar en del tristess i det jag skriver, men jag tror det kommer vara så ett tag. Och snart som det är kommer vi att stå där utanför karlsborg och känna lukten av ovisshet och oro blandat med glädje och spänning. Nu skall vi äntligen lämna det enkla livet för ett liv i grönkläder. Jag tycker det är stort och spännande. Skall bli skönt att komma hemifrån lite.
Träningen går sådär, jag tar bort mitt gips imorgon, och då¨blir det ändring på de, skall börja med att jogga varje dag i ungefär 2-3 veckors tid, sedan gå tillbaka till gymmet, så jag varierar gymmet och löpning, skall träna så varje dag förutom 1-2 dagar som är vila. Sedan blir det löpning och gå med packning som gäller.
Men nu känns det som jag är så himla motiverad och vill ha inryck så snart som möjligt.
Kan citera en kustjägare som rycker in om 48 dagar " jag var uppe klockan 8 i morse och simmade 3 kilometer i sjön, snacka om motiverad" Hur kommer ni känna när det bara är ungefär 1 månad kvar?
Jag ställer gärna upp på tävlingar joel, skall bara få upp flåset igen eftersom jag har vilat i tre veckor nu-. Jag tycker även att vi skall göra så mycket saker som möjligt med varandra innan så att kemin stämmer bättre.
Christer, vilka kommer nästa helg? jag och joel är på i alla fall..
Pergite