Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Använda sin inryckningsbiljett från annan ort i landet?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Kato
Fråga:
Går det att åka med sin inryckningsbiljett som man fått med i kallelsen, från andra delar av landet än det ställe man är folkbokförd i?
Hade nämligen planerat att åka direkt från min flickvän i Göteborg till inryckningen i Karlskrona, jag bor egentligen i Östersund.
os frontale
QUOTE (Kato @ Sep 9 2006, 15:52 ) *
Fråga:
Går det att åka med sin inryckningsbiljett som man fått med i kallelsen, från andra delar av landet än det ställe man är folkbokförd i?
Hade nämligen planerat att åka direkt från min flickvän i Göteborg till inryckningen i Karlskrona, jag bor egentligen i Östersund.

Jadå, det brukar gå utmärkt, anser dock att du ska ringa SJ eller MZ
Mech.Inf
QUOTE (Kato @ Sep 9 2006, 15:52 ) *
Fråga:

Det är antagligen inte samma tåg. Och på tåget från Österund har du ju en fast plats. Men det borde väl inte vara omöjligt att byta biljetten.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.