Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fel vid sökning på forumet
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldFForum
Nordman
När jag ska söka på forumet får jag upp ett varningsmeddelande hela tiden
Så fort jag klickar på länken "sök" för att komma till sök-sidan så får jag meddelandet att det inte går.

Felmeddelande nedan.

Forummeddelande

Tyvärr uppstod ett fel. Om du ej vet hur man använder en funktion eller varför du fick det här felmeddelandet, kolla igenom hjälpfilerna för ytterligare hjälp.

Felet som uppstod var:
Tyvärr, men vi kunde inte hitta något matchande att visa. Försök att utöka dina sökkriterier. Om du söker efter nya inlägg sedan du var här sist är det möjligt att det inte finns några nya att visa.

Användbara länkar
Glömt lösenord?
Registrera nytt konto
Dokumentation
Kontakta forumets administratör
Gå tillbaka!
Bertil Ludvig 1
Samma sak händer mig då och då.

Framför allt när man kollar efter nya inlägg efter senaste besöket.

Men om man gör om samma sökning strax efter så funkar det igen.

/BL1
cf112
20 sekunders regeln kanske?

Felet som uppstod var:
Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 20 sekunder innan nästa försök.
Nordman
QUOTE (cf112 @ Sep 7 2006, 11:39 ) *
20 sekunders regeln kanske?

Felet som uppstod var:
Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 20 sekunder innan nästa försök.

Tyvätt inte det kan är det nog inte. Eftersom jag testar att söka titt som tätt med långa minuter i mellan. typ 5 dagar eller så.
Kimster
Vad söker du på för ord och i vilken ordning osv.. jag behöver mer detaljer för att kunna hitta ett eventuellt fel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.