QUOTE (FBJS @ Nov. 23 2002,21:43)
Jag skulle vilja se folks reaktioner om man skulle kliva in i gruppen och styra upp verksamheten a´la gu... Man blir lika trött varje gång man ser ett program som t.ex. Expedition: Robinson. Polsk riksdag är tydligen nåt som anses vara tillämpbart bland folk i gemen. Men å andra sidan tror jag att man skulle ryka illa kvick om man började sträcka upp folk till höger och vänster... =)
"Polsk riksdag" skulle du vilja utveckla det litet mer, har inte hört uttrycket förut. Låter skojigt dock

För att lägga mig i ämnet så kan jag bara säga att jag blir trött på folk som whinar (svengelska. gnäller) i tv-rutan (såpor) om att folk är minsann så fuskiga och lömska och gud vet allt vad det är de häver ur sig.
Vad fan tror dem? Hade det handlat om överlevnad hade de släppts ner på en öde ö med kniv.
TV-teamet hade kommit tillbaka efter 3 år för att söka intervju med eventuella överlevande. Nä program om överlevnad går ibland på 5:an och på National geographic och det säljer sig föga till den stora massan.
Det är intrigerna som säljer mer, dags att känsloknarka lite grand. Steget är inte så långt från det degenerade Ricki Lake.
Själv knarkar jag farmen och om jag hinner op. robinson.
Kan inte låta bli...