Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Förbannad på greker!!!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
86-1020721502
Minns en intervju med Arne Ljungqvist i Radiosporten för någon vecka sedan att hela det grekiska friidrottslandslaget vägrade att dopingtesta sig i sk oanmälda test. De uppgav ibland även felaktiga vistelseplatser mm.

Nu när EM inletts är det plötsligt just dessa greker som gör personbästa på löpande band.

Detta är inget annat än systematisk och medveten DOPING.

Dom gör det för att lura sig till framgångar.
Dom gör det för att lura DIG och mig.

Minns också att de kom fram efter OS i Salt Lake City att det finns gott om dopingmedel som inte syns efter ett tag bara man inte testas inom några dagar från tillfället man tar medlet.

Är det bara jag som kommer se ner på grekiska "idrottare" eller skall man kalla dem medicinmän??
super Matrosen
Håller med...dessutom har dom grov hårväxt hehe.Har aldrig fattat varför..bor man runt medelhavet har man ju inget behov av hår.
Ove
Dom lurar inte mig.. Jag vet att dom är dopade
77-1027361133
Mig lurar dom inte heller tur för dom att det finns Lady Shave......Så det är bara att se på resultaten och räkna bort de greker som deltar, så får man nog en riktig sammanställning. Bara ett litet tips.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.