QUOTE (Wardy @ Jul 25 2006, 10:38 )

mycket riktigt....titta in på vårat kompanis elementära hemsida

Ja titta gärna in på sidan och när ni sedan ryckt in så ta många bilder och ge dem till mig så kommer jag att publicera dem.
QUOTE (Visper @ Jul 31 2006, 14:15 )

Soldathemmet i Kvarn kan ni nästan glömma, litet och rymmer kanske 80 pers, och ni blir en hel del mer eftersom både ni och Malmens vpl ligger i Kvarn. Jag spenderade 3 månader i Kvarn och var i soldathemmet endast två tillfällen 1, Intro veckan 2, när alla andra had fältvecka..
/Elit Bev

Soldathemmet får ta in 105 personer åt gången enligt Brandkåren. Helikopterflottiljen kommer under hösten att vara utspridda över Sverige så det är bara att komma ner till Soldathemmet. Ni är alla välkomna.
QUOTE (Pinnen_ @ Jul 31 2006, 17:40 )

Jag tänker iaf ta med min TV när det värsta är över sådeså, och av vad jag förstått så är soldathemmet lite litet och "outdated".
Jo, Soldathemmet är lite litet och vi jobbar ferbrilt på att utöka våra lokaler.
QUOTE (Arion @ Aug 1 2006, 18:35 )

Var inte soldathemmet stängt pga ombyggnad när vi var där på informationshelgen?, isåfall bör det ju inte vara särskilt "outdated".
Stämmer att det var stängt under infohelgen. Dock har renoveringen mestadels handlat om utbyte av avlopp och nydragning av el. Allt är fortfarande inte klart, men kommer att ordnas till under hösten.
Så...varmt välkomna till Kvarn och Soldathemmet. Jag kommer att träffa er alla under första veckan.