Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avreageringstråden
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Vc_90
QUOTE (Lethal_Impact @ May 8 2007, 16:13 ) *
Jag SKÄMS som hämvärnssoldat när jag är på övningar!

Om du skall klaga på hur folk ser ut kanske du själv skall lära dig att stava?
panzerkampfwagen
QUOTE (Vc_90 @ May 11 2007, 11:56 ) *

Jag irriterar mig som fan på när folk stavar fel, det ser så satans puckat ut!

Fast värst är fan i mig när man stavar fel själv...
joppe
ännu en idiot som borde få en kula i pannan
http://www.helsingborg.expressen.se/Nyheter/1.675700
FireEagle
hatar otrevliga busschaufförer som stänger dörrarna, står på hållplatsen 20sec, medan människan inte släpps på och sedan säger att han är sen? banghead.gif banghead.gif banghead.gif

va f*n? allså det är inte meningen att du ska hålla tiderna perfekt, enligt det bolag som hyr ditt företags bussar så är alla tider ca-tider 8.gif för h*lvete och sedan upprepas "inte släppa på"beteendet på nästa hållplats, det tar ca 10sec om inte mindre att släppa på ngn och ta kontant betalning men båda ustötta personer var ungdomar med kort som läses på 1sec banghead.gif

asså och så har ditt bussbolag en trevlighetskampanj, hoppas nästa gång de omorganiserar så omorganiserar de runtom dig salute.gif

(förövrigt, jag hann på bussen och stod och såg på eländet, bara min lathet gjorde att jag inte gav dig en avhyvling direkt på bussen bong.gif)

@joppe

det hjälper inte.......våld löser inget.........ÖVERVÅLD gör!!!! den jävlen skall släpas bakom en epa-traktor på grusväg angry.gif !!!!!!! känn smärtan!!!!!!

så, avreagerat mig, mår mkt bättre nu........ happy.gif
Bubba
http://www.expressen.se/nyheter/1.671459

Pedofiler, det är dem enda jag verkligen hatar över allt annat!
Vård och åter mycket vård och mycket ånger tycker jag dem är värda!!
Gärna också uthängande i press eller dyl!
Skott i pannan eller tortyr är tyvärr inte tillräckligt straff för dem!
Hatar dem!!

Jävla idioter, hatar dem över allt annat!!
Pedofil bash.gif Jag
Fästningstrollet
Jag hatar å skriva PM, vilket jag borde göra nu... banghead.gif
os frontale
Någon gång ska jag skaffa en Landrover Defender!
Lethal_Impact
QUOTE (panzerkampfwagen @ May 11 2007, 12:27 ) *

Så jag bör inte klaga på andras uppträdande om jag råkar göra något stavfel?
Snälla....

Jag håller med er om att det inte ser bra ut när folk felstavar,
men lite vänligare ton kan man väl hålla?
panzerkampfwagen
QUOTE (Lethal_Impact @ May 13 2007, 01:38 ) *
QUOTE (panzerkampfwagen @ May 11 2007, 12:27 ) *

Så jag bör inte klaga på andras uppträdande om jag råkar göra något stavfel?
Snälla....

Jag håller med er om att det inte ser bra ut när folk felstavar,
men lite vänligare ton kan man väl hålla?

Det kan man, men det är en avreageringstråd, låt känslorna svalla! wink.gif
warhead
Är i upplösningstillstånd efter att för en timma sedan gjort upptäckten att någon stulit sadeln till min cykel. Känns kul när man ska ut och köra ett pass inför vätternrundan och dessutom betämt träff med två kompisar för att cykla i spöregnet. Att det dessutom var i ett låst cykelrum gör ju inte att jag blir mindre förbannad. Nu har jag fått spy lite galla så känns det lite bättre lack.gif
joppe
satans jävla firefox som raderade alla mina bokmärken
SemperMetamContingimus
Jag hatar att man ska behöva prata engelska över radion i SVENSKA armén, och att man ska byta ut Xerxes Ynge med UTM (Delta Uniform) så att jag ska behöva sitta och först ta ut koordinater i UTM och sen räkna ut XY för att min SLT är gjord för en svensk armé banghead.gif

Sen hatar jag mig själv att jag valde att inte bli jägare (hade kommit in som jägargruppchef, t.o.m fått ut mina kängor) bara för att jag tyckte det var för långt för att åka..vad väljer jag att bli istället? LUFTVÄRNARE!!! banghead.gif banghead.gif Jag valde Lv6 för att mina kompisar skulle dit, VARFÖR??? Guuud om jag bara hade vetat!!! banghead.gif banghead.gif banghead.gif

Ingen som råkar veta om det är möjligt att göra om lumpen som ett annat truppslag? dry.gif

Jag---> bash.gif <---Jag
johank
Kompisar som envisas med att ta bilde rpå krogen...vad skall man säga
Sköldberg
Kompisar som dricker för mycket akohol och stöter på sina kompisar. AAARGH banghead.gif Särskilt när jag får tillbringa 1,5 timme med att släpa hem dem en efter en mitt i natten.

Ah, nu känns det bättre happy.gif
Axial
QUOTE (FireEagle @ May 11 2007, 20:52 ) *
hatar otrevliga busschaufförer (---)

I second that. Förra veckan satt jag på lokalbussen när följande utspelar sig:
Bussen står "i startläge" på stan och ska precis åka när en man går ombord och frågar chauffören: varifrån går linje 605? Varpå chauffören snäsigt svarar "Det står på skyltarna. Läs."

De flesta lokallinjerna här i stan går i slingor med centrum som utgångspunkt. Det finns alltså två linje 605 från stan: en till Skräddarbacken och en till Kvarnsveden. Den som har gott om tid kan alltså kliva på vilken som helst och ändå till slut komma fram. Det kan dock kännas lite onödigt att åka från centrum till Skräddarbacken och tillbaka till centrum för att sedan åka till Kvarnsveden. För att göra det lite lättare så går de två linjerna från olika hållplatser. För den som kanske inte är så van vid att åka lokalbuss kan det dock vara lite förvirrande. Serviceminded var ordet sa Bull. banghead.gif

För övrigt önskar jag utdela dagens skitiga cellgummikänga i skrevet till Försäkringskassan för deras otroliga förmåga att producera onödigt merarbete genom att göra saker så osmidiga som möjligt:

C Axial har ju avlidit vilket medfört att 1) barnbidraget för dottern ska överföras till mig och 2) det ska sökas efterlevandepension för dottern.

1) När jag ringde till FK för att höra mig för om hur man gör för att få barnbidraget utbetalat till mitt konto istället så fick jag en blankett hemskickad. När fadern till C Axials son ringde fixade den handläggaren allt per telefon. Inga blanketter där inte. Innan jag hann skicka in blanketten så kom det dock ett beslut på att bidraget ska utbetalas till mig. Smidigt nog sker utbetalningen via utbetalningskort i Plusgirot. Jag har ju ett konto anmält till FK sedan urminnes dagar och föräldrapenningen har alltid gått den vägen, likaså tillfällig föräldrapeng. En gång i tiden fick jag för mycket bostadsbidrag vilket resulterade i återbetalningsskyldighet. Eftersom beloppet var lite större än att jag kunde betala det rakt av så blev det en avbetalningsplan och på detta så tog FK ut ränta. Så småningom kom domstol fram till att FK inte hade haft rätt att ta ut den räntan och att alla som betalt skuldränta skulle få den åter. Det var inte jag som drev fallet utan jag fick mina pengar eftersom det gällde alla i hela Sverige. Den gången gick det jättebra för FK att betala ut till mitt konto utan att jag behövde anmäla nåt konto. Då hittade de rätt helt själva. men nu, när jag som minst vill hålla på att krångla med praktiska detaljer, då går det inte, nänä.

2) När jag ringde FK för att höra mig för om hur man söker efterlevandepension så blev svaret att all information kommer att skickas till dödsboets adress. Det lät ju smidigt. Men när informationen väl kom så innehöll brevet en informationsbroschyr och ett följebrev där det stod att blankett för ansökan kunde beställas/hämtas hos FK eller kunde laddas ned på FK hemsida. Ingen blankett med i själva brevet inte. Eftersom informationen i den tryckta broschyren är identisk med den info som finns på hemsidan så undrar jag lite över den praktiska nyttan med utskicket? Antingen har jag inte dator och behöver en tryckt broschyr men varför inte skicka med blanketten direkt? Om jag nu ändå måste be dem skicka en på posten? Men nejdå, det är bättre med två utskick! För de tänkte väl inte dra en rövare och hoppas på att jag inte söker efterlevandepension och på så sätt spar en krona till statsfinanserna? Självklart vill jag ju ge min dotter sämre ekonomiska förutsättningar än nödvändigt! (spydigheten dryper)
Det andra alternativet är att jag har dator och själv kan ladda ned blanketten från FK hemsida men varför då skicka en tryckt broschyr när innehållet i den är identisk med informationen på hemsidan! Logiken i detta undanslipper mig.

Min sista gnällpunkt för dagen är: hur tänkte man när man satte en larmtelefon på parkeringen till brandstationen? Det kunde kanske tänkas att det finns bättre ställen i stan att sätta den på? Kanske nånstans som inte är typ 20 meter bort från ambulans och brandkår?
709
Jag är trött på mig själv för att jag så lätt bangar från träningen... Det är min kropp, så bara jag lider, men det är inte kul för det...
Darkwand
Jag hatar alla som är rädda för sin egen bil i trafiken.

Å fan vad jag hatar tidningsartiklar om sport dom är ju tamejfan helt obegripliga. En artikel där dom skriver att ett lag har vunnit så skriver man inte resultatet eller så intervjuar dom någon som är besviken och man får bara ett namn och inte en funktion. Dom verkar tro att alla är sportånar och kan allt i förväg.

Fan vad jag hatar alla busspassagerare som tror att dom äger bussen.
Ekvall
Åt helvete med hela den akademiska världen och alla jävla verklighetsfrånvända dyrkare av denna! Ni är piss och jag föraktar allt det ni gör och står för! Ni gör mig illamående! Släpp sargen och kom in i matchen! Det är livet UTANFÖR institutionen som är på riktigt, INTE era förbannade teorier om postkolonialism, organisationskommunikation och gatekeeping! Aldrig mer! Usch! banghead.gif

Och rent slentrianmässigt slänger jag in en välriktad Känga 90 på alla jävla tonåringar som beter sig som svin på bussen! Sitt för fan inte med era skitiga skor uppe i sätet där jag och alla andra ska sitta! Släng er skit i papperskorgen och ge fan i att spela upp hela biblioteket med polyfoniska ringsignaler i 120 dB så att det skär i öronen på mig och övriga passagerare! Gå och dränk er i kanalen! angry.gif

Argh!!!

Nu känns det liiite bättre... mellow.gif
twintip
Jag stör mig på att tjejer har mycket lättare för att få bra betyg i skolan, både p.ga. mindre krav (t.ex. i idrott) och för att de tenderar att svara nästan exakt som i boken, och det är ju jättebra enligt många lärare... att tänka själv och dra egna slutsatser eller ännu bättre förbise dumma regler och vilja förändra... det är ju hemskt och fel! Man ska göra som det står i boken och vara helt tyst på lektionerna, inte framföra egna åsikter eller funderingar... (syftar på läsämnen, inte just samhällskunskap (där hade vi en kompetent lärare) men t.ex. ekonomi och speciellt organisation och ledarskap)

Frågan är vem fan som vill anställa någon som gör vad man ska enligt böcker istället för att göra det som är bäst, enklast och kräver minst byråkrati och på så sätt minskar arbete för folk som inte har med ett beslut eller en affär att göra?

Patetiskt. sleep.gif
Korpral Sundström
Fans skit har beslutsångest som en häst. vara kvar i beredskapsförbandet (R30) och jobba civilt 7-16 och riskera att bli arbetslös till september, Eller satsa på NBG

beslustångest usch å fy fan. Som jag har skrivit nu så är ju valet lätt men det finns ju som vanligt en massa andra faktorer som spelar in. banghead.gif

Edit: kanske man skulle gå en stavnings och skriv kurs i stället Malajn.gif
Stratoknaster
Försvarsekonomer som lägger ner min utbildningsplats! SKÄMS!!!!!!!!!! rlwhore.gif
LYNX
COPYSWEDE!!!

Tar pengar från slutkunder ( ni som köper DVD/CD skivor i butik ) och tvingar
mig att redovisa varje månad. Företag kan slippa kasettersättningen men
då får de själva redovisa varje skiva.

DJÄVULENS PÅFUND
alex.l
Till alla otrevliga serganter på AMF1 bash.gif
Bubba
Blev så J***a sur på alla J***a bilar som inte vet att parkering till Konsum (alias Skotten) i Trelleborg, är till för dem som handlar på Konsum, INTE till dem som ska gå på något j***a mässa på Söderslättshallen!!!
Hade tur som hitta EN parkeringsplats på Konsum, den sista...
gislemark
Jag vill hitta banka ski*en ur den jävel som uppfan rost på bilar.
Har slitit i 4h med att byta ljuddämpare. rlwhore.gif rlwhore.gif banghead.gif banghead.gif bash.gif bash.gif
Lfskbat
Är trött på alla jävlar som ska ha 80-tals fest, 80-talet var skit! Gyllene Tider = skit! rlwhore.gif
eskil
Nu behöver jag avreagera mig lite på mina arbetskamrater.

Supporten behövde bättre admin-verktyg för vår maillösning. Det tyckte vi på driften var en bra idé så vi bad utvecklingsavdelningen att försöka ordna något. Svaret från chefen för utvecklingsavdelningen var i stort sett "Vi tänker inte utveckla saker som ni behöver. Vi tänker bara utveckla saker som vi tycker är roligt." banghead.gif

Sedan har vi de kära kollegorna på windos-driften som inte vill ta några jour-pass, men som ändå insisterar på att det är deras övervakningssystem som ska överösa oss som har jour med en massa falsklarm och annat irrelevant junk. banghead.gif
Lt.E
OK, att man har sett mycket skit på nätet, men detta gör mig lite upprörd:

Namninsamling, mot pedofil.se

Ja, alltså inte namninsamlingen utan sidan som de är emot. Råder nog inte någon att gå och läsa dessa riktigt sjuka sidor. Jag har svårt att tro att det är på allvar. Texten på sidan är skriven för att förklara att pedofiler är goda mäniskor.
JackD
Så jävla trött på den här kollektivtrafiken!!!
Igår morse när jag som vanligt tog bussen till jobb va den såklart försenad för det regnade och det va därför extra mycket folk..vilket gjorde att jag missade bussen jag byter till!!! Eftersom det nu ALLTID är förseningar när det är dåligt väder borde väl ändå chauffören på den tidiga bussen tänka efter lite och vänta tills de andra stadslinjerna har kommit!!!
Lerede
Det suger GETPUNG att fotbollen inte går i nån normal kanal banghead.gif
Adam Wilhelm
QUOTE (alex.l @ May 25 2007, 13:03 ) *
Till alla otrevliga serganter på AMF1 bash.gif

Jag ska hälsa Sg H på Närskyddskompaniet det.
Alex L. var namnet, eller hur? wink.gif
Mattsson
Till er som störde under visningen av Death proof tnr 07021830, anmäl er snarast till KRÅK för verkansförevisning. rlwhore.gif
Magasinstopp
Kom precis hem från kryssning. Så jävla förbannad. Satans drinkar att hoppa ur handen hela tiden. Köpte för en GT.....tappade den. Köpte direkt en rom & cola....tappade den. Köpte en Lennart....tappade den. Dessutom: vem smäller upp en massa staket på Birka Paradise soldäck?????? Det är totalt ologiskt!
daddlar
Att man offrar ca 400 000 spänn (uppskattat av någon svensk myndighet) och 11 månader. För att sen stolt säga detta till en "okunnig" och får svar som: "Jävla dumhuve!" eller "De va väl onödigt" eller "*högljutt skrattande*" ....

Att man skriver upp sig till Hemvärnet bestämt och stolt för att sen bli hånad för det!

AAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!
Magnus
QUOTE (Magasinstopp @ Jun 2 2007, 21:13 ) *
Kom precis hem från kryssning. Så jävla förbannad. Satans drinkar att hoppa ur handen hela tiden. Köpte för en GT.....tappade den. Köpte direkt en rom & cola....tappade den. Köpte en Lennart....tappade den.

Kan ju kanske ha ett direkt samband med de drinkar du inte tappade innan. wacko.gif Malajn.gif
martinator
I samband med årets nationaldagsfirande så görs det en hel del "reklam"
för denna i TV. Vad som slår mig är att man vill få omvärlden att tro
att någon j**vla Ulf Lundell låt är sveriges nationalsång genom att mala
denna ovanglit dryga visa in absurdum. Varför är det så fult att spela
nationalsången??? Trodde vi hade kommit över det där 90-tals syndromet
då alla svenska symboler tillhörde nynazisterna.
Är så otroligt trött på alla PK människor inom etablisemanget.

/martinator
DaRaven
att vårt jävla centrallager aldrig klarar av att göra någonting rätt.. vilket gör att jag får lägga en jävla massa tid på något som jag inte ska behöva bekymra mig om... argh!
tgb1116
Byråkrater, i alla länder!
Må de hamna i en alldeles särskilt otrevlig del av Hel.

Hela familjen bor sedan i januari i Wien då mitt jobb "lånat ut mig" till ett regionkontor.
Eftersom det är ett tidbegränsat kontrakt så kvarstår jag och alla medföljande i de svenska socialförsäkrings- och pensionssystemen. Jag får min lön utbetald och skattad i Sverige.

På skattemyndighetens begäran var vi dock tvugna att skriva oss i Österrike då kontraktet/utlåningen är längre än sex månader.

Så långt inga stora problem. Österrikiska myndigheterna köpte – efter två månaders dividerande – våra svenska sjukvårdskort, vi är registrerade etc etc.

Den 29 April föddes vårt andra barn på Ackis i Uppsala. (Alla mår toppen smile.gif)

Nu började det riktigt roliga.
Eftersom vi inte är skrivna i Sverige kunde, enligt folkbokföringen, barnet inte få ett personnummer. Handläggarna på försäkringskassan stod handfallna för hur de skulle få med henne i systemen (barnbidrag, föräldrapenning etc.) utan personnummer.
Alla föreslog att vi skulle gå till ambassaden i Wien, trots upprepade påpekanden att vi inte kunde ta oss till Österrike med mindre än att alla, inklusive nyfödda dottern, har pass! Som de flesta kan tänka sig är det en smula knepigt att få polisen att utfärda pass till personer utan personnummer! (Tack och lov har ingen ifrågasatt att hon är svensk medborgare.)

Tillbaks till ruta ett. Efter att ha ring till jag vet inte hur många personer fick jag tag på en liten myndighet i Sollefteå vilka utfärdar "samordningsnummer". För er som liksom jag aldrig hört talas om samordningsnummer så är det pseudo-personnummer för dem som inte kan få ett riktigt.

De kan dock inte utfärda dem på eget bevåg utan måste få en begäran från ngn annan myndighet (som t.ex. polisen eller F-kassan).

Beväpnad med denna information ringde jag tillbaka till Skattemyndigheten varvid de säger – "Javisst! Ett samordningsnummer kan hon få". Efter att jag en smula irriterat påpekat att om de kunnat dela med sig av den informationsjuvelen redan från start så hade det sparat mig ~8h i telefon så trodde jag att det skulle vara klart.

Icke!

Det sker nämligen ingen samordning mellan olika myndigheter avseende samordningsnummer (sic!). Begär man ett för både pass och F-kassan samtidigt så riskeran man att få två olika! Fick till slut tag på två vänliga msk (Polisen och lilla myndigheten i Sollefteå) vilka gick med på att faxa ansökan/beviljandet till varandra. Därmed sparades minst en vecka i förlorad tid i väntan på postgången Uppsala-Sollefteå-Uppsala.

Efter att ha meddelat samordningsnumret till F-kassan behövde vi således "bara" ett personbevis för att kunna ansöka om pass. Folkbokföringen meddelade då att personbevis bara kan utfärdas för medborgare folkbokförda i Sverige.

Nu inne på 3:e dagen av konstant ringande krävde jag att få prata med en chef. Denne chef gick med på att "ett registerutdrag kunde vi nog få". Polisen godkände inte ett registerutrag. Naturligtvis. Fick chefen att ringa till den trevlige polisen vilken hjälp till med att skaffa samordningsnumret. Till slut fick vi lämna in en passansökan.

Nästa bakslag. F-kassan beklagade att de inte kunde utfärda något sjukvårdskort till personer vilka – rätt gissat – inte är folkbokförda i Sverige. Trots att vi har skriftligt intyg (från samma handläggare!) på att vi är berättigade till sjukvård i såväl Sverige som Österrike eftersom vi inte har emigrerat, jag är ju bara 'utlånad'. Det tar dock inte formuläret för att ansöka om korten hänsyn till och där står vi nu.

De medger att vi har rätt till det som kortet intygar men hävdar att de inte kan utfärda ett?!

Nu måste vi försöka övertyga: i. De österrikiska myndigheterna att registrera dottern utan ett personbevis och ii. Den österrikiska sjukvården att undersöka henne utan att hon har ett svenskt kort. Jag kan ingen tyska.

Önska oss lycka till!
Apone
>>tgb1116<<

Herregud.
Germanska myndigheter i sitt esse. Står det i boken måste man göra så. Står det inte i boken går det inte att göra.
Vilken tur att våra skattepengar går till den bästa service och personal landet kan uppbringa...

Lycka till i kampen mot regelverket.
os frontale
Är förbannad på alla som blir så hemskt våldsamma på fyllan!
Kan man inte få ha trevligt utan att folk ska börja på att bråka, fick en rejäl tackling igår över ett par cyklar för att jag förtöjde en flotte... Nån på flotten trodde att jag skulle lossa den.

GAH, kan nån förklara varför folk blir mordiska bara för de fått ett par öl i systemet, jag blir bara glad och givmild ;D
Munken_swe
Är så arg på regementsshopen på F17. banghead.gif

Här köper man in en början till uniform m/87, (vissa huvuddelar saknas, bl.a. båtmössa) och ber vid kassan om en slips. Tanten går i väg till ett inre rum, och jag börjar samtala med de andra vid kassan. När jag märker att hon är tillbaka antar jag att hon stoppat ner slipsen i kassen. Men icke! Nu när jag kommit hem (lång färd) märker jag att jag inte fått någon. När jag kollar på kvittot ser jag att jag inte betalat för någon, så jag har ju inte tappat den. Snällt att hon inte sa att de var slut, då kanske man hade kunnat sälja visningsexemplaret istället. Nu är ju frågan var man får tag i en FM-slips utan att behöva lägga ned 5 timmar på att åka dit, köpa slipsen och åka hem.

Blir så trött. Och man var ju så glad över att ha tiggt till sig ett par axelklaffar med Kalmar-Kronobergslejonet på till uniformen, plus att ha köpt en slips. Och sedan bedrövelse. unsure.gif
johank
Måsar o trutar som börjar skräna uber tidigt på morgonen, nåja nu skall jag åka till jobbet strax men ändock irriterande att vakna innan väckarklockan ringer.
709
Promenad och joggingspåren i Pålsjö skog är INTE till för din häst att släppa stora högar med sk-t på.
Berg
Jävla idioter det finns i Sverige!

Inatt så har någon dumfan varit och försökt stulit/vandaliserat min moped, så nu är mitt tändningslås helt jävla söndermosat!

Och tillråga på det så är det något arsle på Anrop.Net's IRC kanal som klagar över att man sätter status "Away".
JBP
fan va trött jag blir, inte noga på att man håller på att avlida pga värmen. Nu har man åkt på någon jäkla influensa...... räcker det inte med värmen utanför utan man skall få feber också banghead.gif lack.gif
RadaR
Takvärn AB i Farsta. banghead.gif
Håller er så långt från er ni bara kan om någon av er funderar på att lägga nytt tak.
Vi har anlitat dem för att lägga om taket på de radus i området jag bor i och ett mer inkompetent företag och oseriöst företag går nog inte att hitta hur mycket man än letar. Trots att jag jobbar på kontor och har tummen mitt i handen skulle jag kunna göra ett bättre jobb än dem. J-a pajasar! banghead.gif
Flak
Tvättstugan. Mängden svarta strumpor fyllde en hel maskin. Det är varmt.

Jag får f@n panikångest!

wacko.gif
pappa6116
Min hyresvärd!!

Fick just ett brev.

"Hej
Det är inte tillåtet att tvätta i tvättstugan på söndagar. Skälet är att det under hela veckan finns gott om tvättider.
Varför inte tvätta då?"

WTF!!?? Hon vet att jag jobbar natt, och min enda fasta lediga dag är söndagar! Och sen när ska en hyresvärd tala om för mig när jag ska tvätta eller inte tvätta!!??

Jag hade kunna köpa argumentet, om hon hade skrivit att grannen ovanför klagat. Men just ja där ligger det ju ett kontor och vid sidan om tvättstugan så är det ett cykelförråd!!!!!!!!!

Pappa som är så arg så att han gnisslar tänder..... banghead.gif
SToH
Satans jäkla skitmänniska till personalchef man har.
Han hade lovat mej semester v 31 eller 32 och så skulle jag höra av mej när jag visste vilken vecka jag ville ha. Men när jag nu säger att jag gärna tar vecka 31, så går inte det.. nähä? Nähä!?

#¤%&/())/%!!

Edit: ja..
gislemark
Jag hatar min skitbil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.