Hur f-n kan man splittra en utvikt bladantenn?
Hade bara lite bråttom i ett bräske, modernt taiwanskräp i allting nuförtiden.
Om man nu ska ha OP-tjänst som uppgift, måste det ske i ett kärr, i november under konstant regn och i knappa plusgrader? Hög GU-stämning...samt var kommer alla förbannade småkryp ifrån egentligen, och måste de krypa ner i kokkärlet?! Munin

bug
Varför gömmer sig spökena i den yngstes garderob, finns det inte roligare ställen?
Denne hotar f ö med att flytta hemifrån p g a av upplevd brist på mer än ett wc i hemmet, misstänker inblandning/indoktrinering i omgrupperingssyfte av högre befäl.
Vad säger f ö SäkI(motsv. R.) om antalet wc:n i relation till antalet boende?
Hur kan det vara mitt och enbart mitt fel att den snart inryckande rekryten använder högre befäls lungor som gymredskap? Förvisso deltog jag onekligen i rekryteringen, men bevisligen var jag inte ensam part i processen.

F ö misstänksam angående innehållet i s k field rations sedan man sparat chokladkakorna till vad man trodde var de hemmavarandes glädje, ofelbart hamnar de i papperskorgen inom 5 minuter (utan inblandning från högre befäl). Kächsen gick samma väg, honungtabletterna ev. godkända som rekrytföda.

Om det sista sköljvattnet från tvättmaskinen är svart, och innehåller avlagringar i samma färg, efter första tvätten av uniformen, kan man anta att den var skitig innan tvätt då? Mera ovett från högre befäl i detta sammanhang...

Räknas skurning av badrumsgolv som otillåten extra kvällstjänst?
Slutligen, det ska till en djupt depraverad norrman till att kalla sej? i osmaklig sås för Royal Thai!
Grundlurad soldat var helt övertygad om inmundigande av kyckling fram till första skopan...
Sej är inte mat, det är något mat möjligen äter!