Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spel (test för piloter)
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
Mech.Inf
Kanske redan legat uppe någon gång, men jag hittade ingenting.

Håll den röda kvadraten undan från blå och de svarta väggarna. Det står bra instruktioner på sidan.

Framtida piloter i det amerikanska flyget ska tydligen hålla sig undan minst 2min blink.gif .

Mitt rekord 21s

Den som klarar 2min ska personligen få en klapp på axeln

SPELET

EDIT: förbättrade mig
Hornet
gissa om detta varit uppe förut :P 59sek är mitt bästa
Adam Wilhelm
Kommer inte ihåg vad jag fick förra gången.
Den här gången blev det 96,29 sek.
simon
Stämmer verkligen det där pilot-snacket?
Kylskåp
QUOTE (simon @ Jul 9 2006, 19:47 ) *

Om det vore helt random så är det ju inte osannolikt eftersom det kräver en hel del reflexer, även om det antagligen är bullshit. Dock är ju denna likadan varenda gång och man kan lära sig mönstret.
Hornet
vad spelar det för roll att det inte är random om man bara får ett försök? ;) Kan väll myket väl användas för att testa piloter med.

Nytt rekord för mig: 114,29sec
M3290-315010
Spelat det där spletet förut, och kommer inte ihåg vad jag fick då.
Dock blev det nytt rekord: 1,226 s.
NordicFear
QUOTE (Hornet @ Jul 9 2006, 22:45 ) *
vad spelar det för roll att det inte är random om man bara får ett försök? ;) Kan väll myket väl användas för att testa piloter med.

114.29sec det är inte mänskligt, har försökt ett par gånger nu mer kommer inte över ca 25sec. det går bara inte.
Mech.Inf
QUOTE (NordicFear @ Jul 10 2006, 16:14 ) *
QUOTE (Hornet @ Jul 9 2006, 22:45 ) *

114.29sec det är inte mänskligt, har försökt ett par gånger nu mer kommer inte över ca 25sec. det går bara inte.

Samma här ligger på 24,069s nu. Får skylla på en värdelös mus :P

Hur långt kommer ni med touchpad då?
Hornet
touchpad går åt helvete helt 43.14sec

Det är inte omöjligt att komma över 100 bara träna på ;) inte direct första eller 100 gången man klarade det på :P
Ing
Jag tror ni ljuger.
För övrigt har jag en usel mus och ingen musmatta.
Tro fasen att de där piloterna klarar av det.. det hade jag också gjort om jag haft en akan på den där .. fyrkanten.

Krockar ganska ofta efter sisådär 17 sekunder men har ändå en bedömd medellivslängd på 4 eller så.

Tråkigt spel. Usch. Malajn.gif

....typ.. 22 sekunder.
SwMtb
QUOTE (simon @ Jul 9 2006, 18:47 ) *

Jag har aldrig behovt gora ett sant har prov... och det var ju tur det, eftersom jag klarade bara 12s (forsta forsoket iallafall)! :P
Aquila
Ähm...Får man tröstpris om man lyckas missa den röda kvadraten på första försöket (0 sek). blush.gif

Får skylla på att jag har okänslig touchpad. Men vänta bara till jag hämtat en riktig mus, då ska ni få se på sjutton. vissel.gif
Tyrfing
20.313s Forsta forsoket..

Verkar inte sa svart.. nu jaklar ska tranas! Hehe

26.125..
26.188..

Borjar bli svart dar..
Status quo
21.126 sekunder är mitt rekord.. jag tror dock att oavsett mus är det nog smått omöjligt att hålla ut nästan två minuter...
zetruz
22.594 dry.gif
Edit: 23.297 tveka.gif
Ringo
28.484
inte helt nöjd borde gå att få bättre

edit: 31.156
edit 2: 50.230 Börjar arta sig
Dexter
Har man en seg dator klarar man lätt upp till två minuter. På en normaldator så är det bra lurigt att komma över 20s.

/Dexter
Compact200
Touchpad - ganska exakt 24 sek. Har gett upp nu, har nog inte tillräckligt tjockt pannben vissel.gif
Illuminat
Ska det lagga så vansinnigt? Skitsvårt, rätt vad det är hackar den till och sen susar den på något grymt. Får svårt att få ett "flöde" i det hela :P

Nåväl, 20 sek nåt är mitt rekord biggrin.gif
Korpral Sundström
24:33 sek banan_rock.gif

28:89 clap.gif den dag usaf börjar med detta så lär det ju bara var aliens som klara det :P
Rickard N
SKTM på det, tillbaka till Kittie Cannon! biggrin.gif
hepic
QUOTE (Svensk.M @ Jul 9 2006, 16:07 ) *
Kanske redan legat uppe någon gång, men jag hittade ingenting.

Håll den röda kvadraten undan från blå och de svarta väggarna. Det står bra instruktioner på sidan.

Framtida piloter i det amerikanska flyget ska tydligen hålla sig undan minst 2min blink.gif .

Mitt rekord 21s

Den som klarar 2min ska personligen få en klapp på axeln

SPELET

EDIT: förbättrade mig

Inte överdrivet svårt fram tills 20-25 sekunder. Men efter det.... ajj vad fort det går!
Känns knäckande om 2 minuters myten är sann; jag har pilot drömmar. Hur långtkommer jag med 26 selkunder?! :P
MPMöller
shit.. kattspelet va spännande... första 2 försöken 150-190ft, sen träffade kattjäveln allt möjligt å studsade vidare bortåt.. hamnade på 553 fot.. vilken flygtur

EDIT: okej.. 969ft nu.. jag antar att man kan börja skryta när man kommer upp till ett par tusen...
Fk Satan
skitspel...

typ av dator spelar roll...

1:a försöket vid denna dator 22 sekunder
1:a försöket vid en ngt äldre dator 200mhz så slutade jag efter 2min... för att det blev tråkigt
Stella-Polaris
QUOTE (Fk Satan @ Nov 11 2007, 16:20 ) *
skitspel...

typ av dator spelar roll...

1:a försöket vid denna dator 22 sekunder
1:a försöket vid en ngt äldre dator 200mhz så slutade jag efter 2min... för att det blev tråkigt

Slutsats: USAF har gamla skitdatorer!!!!!!! rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.