Jepp han är som vi säger på forumet...Glockren. rätt bra dessutom att ha en instruktör/omgångschef som vet vad han talar om... du vet vem jag menar
/JBP
Rokare
Oct 17 2006, 10:21
Tvekade rätt länge om jag skulle våga klicka på en länk som bestod av Swede, JBP och ett GRG..
Men det verkar mest varit mina amf-hjärnspöken som spelade mig ett spratt.. skönt med en påklädd skytt.
:P
JBP
Oct 20 2006, 16:17
QUOTE (Rokare @ Oct 17 2006, 11:21 )
Tvekade rätt länge om jag skulle våga klicka på en länk som bestod av Swede, JBP och ett GRG..
Men det verkar mest varit mina amf-hjärnspöken som spelade mig ett spratt.. skönt med en påklädd skytt.
:P
Hehehe men sen så är ju varken jag eller Swede Amftratt heller :P
Hammar
Oct 21 2006, 16:41
Vet inte om denna varit uppe tidigare. Intervju med flyglegenden Chuck Yeager. Han pratar bland annat om sin tid i USAF under WW2, hur övergången till jetplan var och om hur han som första person passerade mach 1. 38 min lång
Jeremy i Top Gear kör lerduveskytte med Ksp58 och GRG! på bilar.
Jäkligt tveksam till att han verkligen avfyrar en GRG med Slpsgr. Dels med tanke på det pysande ljudet som mer liknar en raket än ett Grg och dels precisionen. Rörligt mål är inte helt enkelt med grg när han inte ens kan ta en lerduva med en hagelbrakare. Ljudet och bakblåset överensstämmer inte med hur det varit när jag skjutit fullbumpa och Slpsgr alls. Jaja kul är det. http://www.break.com/index/target_practice.html
Slöbevakarn
Nov 4 2006, 09:36
QUOTE (henke @ Nov 3 2006, 20:23 )
Jeremy i Top Gear kör lerduveskytte med Kulspruta 58 och GRG! på bilar.
Jäkligt tveksam till att han verkligen avfyrar en GRG med Slpsgr. Dels med tanke på det pysande ljudet som mer liknar en raket än ett Grg och dels precisionen. Rörligt mål är inte helt enkelt med grg när han inte ens kan ta en lerduva med en hagelbrakare. Ljudet och bakblåset överensstämmer inte med hur det varit när jag skjutit fullbumpa och Slpsgr alls. Jaja kul är det. http://www.break.com/index/target_practice.html
Är det hornet eller eller Superhornet? Det hade varit värre i Jas eftersom den tål 9G medan hornet klarar bara 6G...
david_88
Nov 6 2006, 17:46
Jäklar vad det måste vara jobbigt! hur ska man gör aför att klara det? Är det bara att pressa med benen så att allt blod inte hamnar där? eller hur ska man göra?
Pansarporr från youTube nästan så att man tycker det är lite vårdslöst på sina ställen..
lägg märke till UN-fordonet (warrior?) 0.58 in i filmen, ser ut som det går på en mina (?)... hoppas att det gick bra. :(
Ser så ut. Kolla på de uppluckade killarna så står den ena kvar. Dock så åker den andra ner med en jävla hastighet, så om han blivit träffad av splitter som tagit sig igenom så har han haft en jäkla otur :(
PS. Hoppas detta inte varit inne i någon tråd tidigare och att jag har gjort rätt. Det är mitt första försök till inlägg. DS
|MP-SÄK-gb|Nicklasson
Dec 3 2006, 22:40
En del rikigt snygga scener och scenklipp. Men jag vet inte riktigt om det här passar in under militära filmklipp tråden? Kanske kanske inte. Men jag tycker nog inte det... Rätt mysig låt i alla fall, om man inte lyssnar på texten så mycket...
Johan Martin
Dec 4 2006, 11:05
Tjeckiska försvaret rekryterar: Klick! Snyggt gjord med några töntiga inslag, men jag är väl för gammal
Pansarporr från youTube nästan så att man tycker det är lite vårdslöst på sina ställen..
lägg märke till UN-fordonet (warrior?) 0.58 in i filmen, ser ut som det går på en mina (?)... hoppas att det gick bra. :(
Ser så ut. Kolla på de uppluckade killarna så står den ena kvar. Dock så åker den andra ner med en jävla hastighet, så om han blivit träffad av splitter som tagit sig igenom så har han haft en jäkla otur :(
Kan vara från Bosnien. BBC ska ha filmat en Warrior där när den körde på en serbisk stridsvagnsmina.