Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Farnborough
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning > LUFT
zetruz
Japp, farsgubben och jag ska dit i år. Men vi (dvs han, jag är ju stensäker :P ) har inte bestämt oss för hur länge vi ska vara där. En eller två dagar? Jag menar, hur mycket missar man om man bara är där en dag? För att göra allt klart: att se flyguppvisningarna är måsten. Frågan är hur mycket tid man får över? Hjälp uppskattas!

Btw, bilderna från platsen kommer jag lägga in i flygdagstråden, inte här.
Darkwand
Hur som helst så måste du fråga ut SAAB om deras Hangarfartygs version av Gripen som dom presenterar på Farnborough.
zetruz
Det var det som fick mig att komma ihåg att fråga ;) Självklart ska jag det! dribble.gif
zetruz
Gubben beställde idag biljetter till båda dagarna, så frågan är inte så aktuell längre happy.gif Känns minst sagt skönt, vill jag påstå. smile.gif
Kanna
QUOTE (zetruz @ Jun 28 2006, 21:46 ) *
Gubben beställde idag biljetter till båda dagarna, så frågan är inte så aktuell längre happy.gif Känns minst sagt skönt, vill jag påstå. smile.gif

En del har det bra... sad.gif

En annan får väl nöja sig med http://www.airshow2006.com/main/default.asp
zetruz
Låter inte så dumt det heller smile.gif Inte ska man kalla det "får väl nöja sig med" angry.gif Fy!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.