Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Har folk inget bättre för sig ;)
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
C DK012
QUOTE (Nestor @ Sep 16 2006, 01:55 ) *
Dax att sova lite tror jag bestämt.

Lucky bastard! 1 timme kvar på jobbet och j*vligt trött... wacko.gif

(tror faktiskt att det här kan vara mitt tredje det-är-sent-och-jag-har-tråkigt-inlägg i den här tråden... Inte bra!)
TheKL
Precis varit ute på E4an i på tok för höga hastigheter, på väg hem från flickvän.
Fk Satan
QUOTE (TheKL @ Sep 16 2006, 02:18 ) *
Precis varit ute på E4an i på tok för höga hastigheter, på väg hem från flickvän.

Åka hem från flickvännen i hög fart banghead.gif banghead.gif banghead.gif

borde det inte vara åka TILL flickvännen i hög fart?
Schmutte
Jaaa, sitter här å titter lite på lite saker. Försöker iaf. att lära mig lite förkortningar (verkar ömöjligt för min del) dry.gif

För övrigt så har jag blivit bannad från min server på bf 2 Malajn.gif
Börjar verkligen få nackspärr nu, snälla, någon kom och rädda mig så jag inte får ont i nacken imorrn,, eller senare idag kanske biggrin.gif
Banka in vett i mitt huve att jag inte ska va inne så sent, typ 4h 6min över läggdags...

Nån som har provat den nya Msn live mesenger Quiz, på Msn? SKit kul asså... smile.gif

//Schmutte
Berg
Bara trött, Pratar mer någon isländska(sp?) och en amerikanare på msn... Malajn.gif
TheKL
Haha jo, försökte hålla farten uppe på väg dit med, men farbror blå satte stopp för det! De skulle bestämt ligga i 110 framför mig heeela vägen till Linköping :( (Hela vägen är ca 4 mil)
Berg
Err... Va?
Nestor
Kollat valvaka!
smile.gif
709
0411

Vaknade. Orolig i magen. Somnar inte om.

Skrev en Att-göra-lista inför fredagen. Försökte somna om.

Uppdaterade adresslistan efter plutonsmötet igår kväll. Försökte somna om.

Läste lite SoldF. Försökte somna om.

Läste lite mail här. Läste lite inlägg. Kul att se såna man nu träffat IRL skriva. Vill somna om snart.

suck...
Hans Engström
Som ngn vis man sa, det är förunderligt hur många människor hävdar att de lider av sömnlöshet, när deras problem i själva verket är att dom inte går och lägger sig.
TheKL
Legat och tittat på en skum film med Jet Li, översättningen var under all kritik!
Status quo
Jobbar återigen natt på Arlanda. Trodde jag skulle göra mitt sista jobb för natten (jobbar till kl 6) runt ett så att jag sedan kunde inta ryggläge men istället vart planet försenat till.. ja nu..
Skönt det ska bli om mitt friår går igenom, då blir det äntligen lite ordning med studierna..
SToH
Sitta och vänta. Längta efter mjuk säng. Grusiga ögon. Sömnbrist. Inte somna. Inte somna... Vakna av att pannan dunkar i bordet. Ställa klockan på snooze. Jag är inte gjord för att jobba natt. 18 timmar tills jag får sova nästa gång.

Känns ju nästan som lumpen.
falken_
Efter lite drygt tre timmars sömn är det dags att gå upp igen, morgonpromend. huhu
Nestor
Lirar DoW nu...
Mina Space Marines har de senaste timmarna massakrerar Orks och annat otyg.

Käka Chainsword, ye alien filth!
Mordred
Varför sova när man kan formge och tillverka mönster till Teddy's bashatt?
(se efter i "Nya prylar" i mtrl-forumet så förstår ni biggrin.gif)

Jag skyller på gårdagens (lördagens asså) inflyttningsfest hos en fd kollektiv kamrat, där jag vid halv sex tiden på morgonen fick börja ledsaga vänner hem, då de inte var i stånd att färdas själva, ens till fot.

Sen att jag sov till 18-tiden idag _kan_ ju ha något med saken att göra...

/Mordred
Frantic
aaaah varför kan jag inte sova.. jag ska ju upp om en timme och tjugo min bash.gif bash.gif bash.gif bash.gif
Mordred
Tada!

Då var Teddy's Bashatt och Fältbyxor i härlig m/90 kamouflage färdiga smile.gif

En maskot måste ju bära samma klädsel som resten av sin enhet, eller hur?! clap.gif

Får se om det även blir en Basker till honom i framtiden, det är ju lite knepigt med öronen där, jag löste det bra med bashatten (ja de sticker ut, bild kommer komma upp i "Nya Prylar" sen) men vetesjutton hur jag ska göra med Baskern...

/M som, uppenbarligen, har för mycket fritid och sjuka sömnvanor.
Skoog
Jahopp, då var det lov och då måste man tydligen vara vaken alldelles för sent utan någon vettig anledning, men det är ju så det är...
Dizzy_keys
Såhär går det med sovandet under lov....
Tur att man talar med en trevlig flicka på MSN. navy2.gif
Strv S
Nyss hemkommen från konserten med sabaton.
Panzerbattalion var mäktigt fun_icon_nana.gif
olaevil
En helt vanlig morgon.Vaknar kl5 varje morgon.

Så nu sitter man här med gott kaffe och väntar på dagen ska börja.Fan va morgontrötta alla är här i världen. biggrin.gif

Idag ska jag inte mer än tända ljus på kyrkogården och gå ut å dricka några kalla med min svåger.
Men såklart lilla frun har ju inte vaknat än...........

mvh
Olaevil
falken_
Sovit 10-14 h/natt sen i måndags och känner att jag fått lite väl mycket av det goda kanske. Är mycket pigg nu, men borde sova. Jakt imorgon biggrin.gif
Strv S
hmm, har väl ingen speciell anledning att vara vaken.
tråkigt att sova eller nåt Malajn.gif
Schmutte
jaa,.. här sitter man i ensamhet, allting är tyst förutom teven som sprakar på kanal 3 (Over there clap.gif )
Ska upp imorgon se på IDOL reprisen kl 11 drygt. missade sist pga sömnbrist.. dry.gif
Sitter här och sliter ut stolen och kroppen samtidigt som jag inte fatar varför jag inte går och lägger mig unsure.gif huh.gif

Jaja, jag har ju inget jobb att sköta änsålänge clap.gif clap.gif
Trevlig kväll Rangern.gif

EDiT: Kväll = Natt/morgon :P
TheKL
Uuuh, ännu en "kul" natt, man kanske ska ta och fixa sin dygnsrytm .. dry.gif
TheKL
Det vart visst inget med dygnsrytmen .. Malajn.gif
joppe
håller just nu på med att stoppa världsvällten o skapa världsfred o det görs bäst på natten worthy.gif
TheKL
Nån som har tips på det här med dygnsrytm? Malajn.gif
skytten
QUOTE (TheKL @ Nov 10 2006, 01:41 ) *
Nån som har tips på det här med dygnsrytm? Malajn.gif

Jodå, man jobbar natt och så är man riktigt säker på att den är förstörd.. :P
Eventuellt: Biter i det sura äpplet och tvingar sig själv att vara vaken tills man anser sig ha vänt på dygnet eller gå upp i vettig tid.. funkis.. Malajn.gif biggrin.gif
TheKL
BF2 halva natten är ej bra för ryggen .. angry.gif
martinator
Jaha så har man kastat bort yterligare en dag i sitt liv....
Ska snart lämna det trygga, men just nu förhatliga, kontoret
för att traska till Orvars för en bit mat. Därefter bär det hemåt
för ännu en natt med alldeles för lite sömn. I morgon stundar
ännu en dag i grottekvarnen. Tänk om man kunde ta lite time-
out, en extra lång sovmorgon. SKita i morgonmötet och gå på
stan för att äta frukost. Så otroligt skönt det varit.....

Är så frukantsvärt trött på korta ledtider och meningslösa uppgifter,
var fan var alla när de delade ut hjärnor? Måste hur som helst varit
hög frånvaro, för det finns en hel del övrig att önska hoss vissa ibland. banghead.gif
Ohhh, jag hinner nog skriva ett argt inlägg i avreageringstråden också.

/martinator
johank
Jobbar natt ph34r.gif , inget vidare, men efter denna natten så e jag ledig till nästa onsdag clap.gif
Faers
Satt uppe sent och pratat med polare. Ska nanna nu. Bläddrade igenom forumet och blev överraskad att det var IGÅR (dvs söndag i min hjärna...) man postade sist. En snabb koll på klockan... 0006... aha...

gonatt banghead.gif
Maul
Upp halv 8 imorgon, varför är jag vaken?
Kristoffer
QUOTE (Maul @ Nov 28 2006, 00:42 ) *
Upp halv 8 imorgon, varför är jag vaken?

Hehe låter som du borde ha lagt dig för länge sen! själv ska jag upp 06:00 vissel.gif

//Kristoffer
Vinter
Det är för sent att lägga sig nu.. upp och tvätta och släpa sig till jobbet. ph34r.gif
Kristoffer
Då satt man här igen när man ska upp tidigt igen dry.gif
|MP-SÄK-gb|Nicklasson
Bla bla bla... Sova kan man göra när man e död. Innan dess har jag bennemig inte tid Malajn.gif
TheKL
Då vare december, men var är snön? :(
|MP-SÄK-gb|Nicklasson
QUOTE (TheKL @ Dec 1 2006, 02:06 ) *
Då vare december, men var är snön? :(

Inte där jag är iaf. Sök norr och du skola finna... Malajn.gif

Fast det får gärna trilla ner lite här med (Kristinehamn). Vill ut i skidspåren. Om inte annat får det bli lite kallare så att motionsspåren, som är ruggigt geggiga efter allt regn, fryser till så man kan springa där igen.
Nestor
trött...vill sova...
Det ligger tre katter i min säng.
urgh..

gillar inte att plugga på fredagar.
falken_
Vill sova, men kaaaan inte dry.gif FAAAN!
Fk Satan
QUOTE (falken_ @ Dec 2 2006, 02:18 ) *
Vill sova, men kaaaan inte dry.gif FAAAN!

Men för...

gå omedelbart och lägg dig! :P och dra täcket över huvudet och se upp för sängmonstren!
Maskirovka
Usch, sitter och läser igenom Svulllo-tråden på flashback och grinar. Man är rätt soft egentligen....

Lyssnar på Kent på yuotube under tiden...
Vinter
Lyssnar på Thåström och försöker skriva lite på en avhandling så tråkigt att jag måste ta paus var 5e minut.
TheKL
Ännu en sömnlös natt i väntan på lumpen, är trött på detta nu! Vill göra nått .. angry.gif
|MP-SÄK-gb|Nicklasson
QUOTE (TheKL @ Dec 5 2006, 01:49 ) *
Ännu en sömnlös natt i väntan på lumpen, är trött på detta nu! Vill göra nått .. angry.gif

Är väldigt benägen att hålla med.
PokerJoel
Vissa av oss har inga 8-17 jobb... Jag har spenderat tiden med att titta på en försvarspolitisk debatt på acess.se, dubbaelavsnitt av Simpsons och en kursansökan till HVSS.
|MP-SÄK-gb|Nicklasson
QUOTE (PokerJoel @ Dec 5 2006, 03:23 ) *
Vissa av oss har inga 8-17 jobb... Jag har spenderat tiden med att titta på en försvarspolitisk debatt på acess.se, dubbaelavsnitt av Simpsons och en kursansökan till HVSS.

Nej men jag har ett 09:30-18:00 jobb... :P Är förvisso i kassan på apoteket i kristinehamn men så här i väntan kan man inte vara kräsen. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.