BertilCesar
Apr 3 2006, 04:01
oroa dig inte käre Toll. tack för all hjälp, tack för att du har orkat sitta uppe med "Toll´s webbdesignskola for dummies" YOU ROCK MAN!
olaevil
Apr 9 2006, 04:01
Som boende i Texas så kan jag fuska...
Kl är ju bara 21.00 här men ikväll tills nu har jag haft en höjdar lördag.
Har varit på banan och pangat.Och hjälpt en Polare att sätta ihop hans nya Gasgrill modell STOR.
Detta avslutades med Fajitas och några kalla Irlänska öl.
Imorgon på förmiddagen ska det åkas till banan igen och ha skoj

.
Nu ska jag dock efter en stunds TV tittande gå och lägga mig så jag får en Riktigt god natts sömn.
Något jag har saknat ett par dar.
Lev Väl gott folk och ta det lugnt.DET är Söndag imorgon.
MVH
Olaevil
"Har folk inget bättre för sig ;)"
Ehh, tydligen inte.. =)
Vänt totalt på dygnet senaste veckan, så nu är det snart sängdags..
Så går det när man är en nattuggla och totalt ickemorgonpigg!
Är en vän till en vän till mig som förlorat en familjemedlem. Kommer nog sitta uppe hela natten.
HrH
TIDANGIVINING : Strax före kl 0600 tisdag morgon
AVRAPPORTERING : Går och sover efter att ha agerat vän för en vän.
Insaniquarium Mata fiskar! Slåss mot aliens! Detta spektakulära action-pussel-äventyr är det galnaste akvarium du sett!
Ormtunga
Apr 12 2006, 02:06
Insaniquarium borde förbjudas...
Sitter och mecklar ringbrynja... Skyddsnivån är väl inte den bästa, men det är förbannat snyggt.
Skollov är farliga saker.
QUOTE (Ormtunga @ Apr 12 2006, 03:06 )

Insaniquarium borde förbjudas...
Insaniqurium är ok, men pojkvänner som ska optimera ALLT är värre.
Det enda han såg var ett optimeringsproblem och skulle
bara lösa det just då.
Det slutade med att det vart storproduktion på fiskar, det fanns några tusen (ganska svårräknat dårå)...
Sen så med hjälp av extrafigurerna, speciellt sjöjungfrun när hon sjöng så så gdet helt sjukt ut. Allt lagga dessutom.
Det som var mitt lilla tidsfördriv förstördes till massproduktion.
Larsleo
Apr 14 2006, 01:38
Kimster
Apr 15 2006, 00:53
..oj hoj.. lite lagom trött, filmat Idol Agnes på en konsert... hemma för nån timme sen.. och typ ölade lite .. och nu är man lagom.. såsig... nu mest spanka sängen.. till måndag typ..
Kom nyss hem från krogen.
Muckade i torsdag så det måste ju firas ;)
Vinter
Apr 15 2006, 01:23
QUOTE (Wemla @ Apr 14 2006, 00:52 )

Hmm, har du spelat Insaniquarium?
Har du gjort det borde du förstå.. Efter varje klarade bana får man en bonus, en extragubbe som har någon bra egenskap. När sjöjungfrun sjunger släpper alla fiskar extra mynt, vilka man vill ha..
Ah klart och tydligt, ska sluta surfa sent på kvällarna tror jag...
NisseNord
Apr 15 2006, 02:31
QUOTE (Wemla @ Apr 14 2006, 00:52 )

QUOTE (Vinter @ Apr 13 2006, 08:01 )

QUOTE (Wemla @ Apr 13 2006, 02:56 )

Det slutade med att det vart storproduktion på fiskar, det fanns några tusen (ganska svårräknat dårå)...
Sen så med hjälp av extrafigurerna, speciellt sjöjungfrun när hon sjöng så såg det helt sjukt ut.
Jag läste det där några gånger men förstår det fortfarande inte, tror jag börjar bli gammal
Hmm, har du spelat Insaniquarium?
Har du gjort det borde du förstå.. Efter varje klarade bana får man en bonus, en extragubbe som har någon bra egenskap. När sjöjungfrun sjunger släpper alla fiskar extra mynt, vilka man vill ha..
Nu när man blev ledig var man ju tvungen att söka reda på det och testa, många minuter försvann där, dock så lyckades jag inte komma upp i tusental på fiskarna ;)
QUOTE (NisseNord @ Apr 15 2006, 03:31 )

Nu när man blev ledig var man ju tvungen att söka reda på det och testa, många minuter försvann där, dock så lyckades jag inte komma upp i tusental på fiskarna ;)
Man får ha massproduktion av fiskar, allt man gör till slut är att bara matar. För så fort man slutar så dör dom.
Jaja, det är ett sätt iaf..
Ikväll var det Command & Conquer Generals...
Vinter
Apr 16 2006, 05:00
Där rök det sommar nöjet, enda deltidsjobbet jag kunde få tag på vid rätt tider är tidningsbud 1.00-7.00. Faaen vad det suger.
Strv S
Apr 18 2006, 00:03
okej, konkretion: det gick åt H*vete med den dygnsvändningen, kommer vara ett lik imorrn
paananen
Apr 20 2006, 00:25
Nu skiter jag högfärdigt i om jag inte får använda en icke-statisk variabel i ett statiskt sammanhang! Jag tänker vägra lik... Genom att gå in i ett lik-liknande tillstånd
Handvulp
Apr 20 2006, 03:05
Hur viktigt är det egentligen med eljusspår när man är ute och joggar mitt i natten? Har aldrig prövat att nattjogga, men om det är månesken och dylikt ute, borde man inte se rätt hyfsat ändån? Bara en fundering, ingen direkt aning om var den kom ifrån.
Handvulp
Apr 21 2006, 04:46
QUOTE (MastY @ Apr 21 2006, 00:23 )

Testa. Annars finns ju alltid pannlampa som du kan använda.
Eller ta bilen, då får du fullt ljus och så slipper du bli trött.
Eller en havremoppe som kan göra springandet åt en kanske, så får i allafall nån motion av det hela.
Hur hamnade jag här? Jag skulle ju bara se på "Dödligt vapen" ikväll...
Mitt halvkraschade projektarbete urartade i Hearts of Iron 2: Doomsday och soldf-ugglande, som vanligt. Kanske därför det är halvkraschat? ;)
The Swede
Apr 23 2006, 00:49
Har precis fått stryk i poker av Erik_G, va fan skulle jag lära honom spela för?
Nä, nu går jag och lägger mig så att jag orkar mecka pbv i morgon.
The Swede
Darkwand
Apr 23 2006, 00:52
Fastnat framför datorn igen

=> "Almighty Computer"
Erik_G
Apr 23 2006, 01:23
Jaha, då har man besegrat Swede i lite poker. Har lite dåligt samvete faktiskt. Som att stjäla godis av små barn... (tro mig, jag har erfarenhet). Men men, vad gör man inte för att känna sig lite som en vinnare.
I morgon ska jag se på när de meckar PBV.. Ja, jag ska väl hålla i något verktyg då och då, så de tror att jag bidrar med något vettigt.
Nä, om man ska surfa lite porrsiter på Swedes dator så att hans sambo får lite konstiga saker i browserhistoriken att kolla på...
/E
fiskar upp tråden till ytan.... klockan är sisådär halv treeeee och jag postar på soldf:s forum.
Ska försöka hitta igen sängen och se om jag får plats =)
HrH
Larsleo
May 27 2006, 04:51
hrmm så var det lanparty.. och jag min svaga människa kunde inte säga nej
hepp åter till mosandet i div spel
Dizzy_keys
May 28 2006, 00:06
Läser körkortsboken inför uppkörningen den 13 i katrineholm.
Om någon har info om denna underbara stad som jag aldrig satt min fot i så får ni gärna sända PM till mig.
edit: Stavning
Nestor
May 31 2006, 00:38
Har jobbat med webdesignen hela kvällen...
Skall lämna in imorron...
Sova nu...
bomben77
May 31 2006, 00:55
Undrar hur det kommer sej att trots att jag är så sjukt trött kan jag inte sova?! Kan det ha att göra med att jag inte kan sluta fundera på varför får inte krymper när det regnar trots att de har ull?
bomben77
May 31 2006, 02:04
Fy f*n, nu har jag legat och snurrat hur länge som helst... ska ju snart jobba. Jobbigt när man inte kan koppla av utan bara ligger och funderar på allt och ingenting. Tex om jag ska söka US men då är ju svaret givet: jag >

< min tjej.....
Jaja, ska väl försöka slappna av och sova nu iallafall....
sleget
May 31 2006, 02:16
Tja, sitter på jobbet som vanligt vid den här tiden.
Fast denna vecka med en yr chef springandes, me inte gilla.
Ack, här sitter man och kollar igenom alla de bilder man tog idag på FM dagen i göteborg..
Är absolut inte nöjd med resultatet men så är det... får ta och slänga upp bilderna här sen nån gång.. ;)
näe, nu kan det kanske vara dax att sova
Är inte klar med kemin ännu.
Inlämning imorron....
Det svider i mina ögon nu....linserna har kletat fast ordetligt...
Kylskåp
Jun 18 2006, 02:00
Sommarlov är underbart. Att komma hem utan att behöva bry sig om nån inlämning utan att bara veta att det ända som väntar är sängen och en bra serie, det är livet.
Kingecho1
Jun 18 2006, 02:12
QUOTE (Vinter @ Jun 18 2006, 00:38 )

Stanley Cup, Match 6 kl 03:00 Går bara inte att missa, laddar upp med massor av kaffe.
Canes lär vinna med hmmm 3-1.
Men alltså no offense men vem fasiken är intresserad av hockey i juni, när det dessutom är fotbolls VM? Hockey är väl ändå en vintersport?
Ps. Iofs längtar jag lite till vinterns skidresa så.......Ds.
Rickard N
Jun 29 2006, 00:37
Stod på is den 10/6 f.ö...
Nu kan jag bara inte sova och började koda istället... Börjar tro att kommunisterna har rätt. Ett parti (vi är nästan där) ett bilmärke, ett flygbolag, en traktor, ETT PROGRAMMERINGSSPRÅK!!!! Why oh god why!!!! Standard är ju vackert. Likformighet är lysande, varför finns det fler språk???
(äh jag är inte så less

)
Nestor
Jun 29 2006, 00:54
Intressanta program på Discovery Channel.
Andreas
Jul 4 2006, 01:07
Anpassningen till det civila mörkret kommer som en käftsmäll med allt som man plötsligt behöver ta ansvar för själv så som studier, bostad, arbete etc som på något vänster ska kombineras med allt annat som hör sommaren till i form av resor, sol och bad - kaos!

Var gömmer sig alla som tjänar sitt leverne på att peka med hela handen när man behöver dem?!
Spelar EVE-Online och har allmänt tråkigt då jag är på tok för pigg för att sova
Nestor
Jul 14 2006, 01:04
Borde lägga mig nu...
Skall måla om uterummet imorron...
Ville inte lägga mig....
Hade just stängt av datorn när jag hörde en ruta krossas nere på gatan. Nu sitter jag klarvaken och grämer mig över att jag inte drog på mig några paltor och sprang ner på gatan innan jag ringde polisen - signalementet "två normalbyggda ryggtavlor i mörka kläder, på väg mot stan" är väl inte tidernas tydligaste.
Dygnet vänt up-side-down efter en vecka i Litauen, så imorrn kommer det vara en mindre pigg herre som styrker runt på Arlanda...
Jag har absolut ingen anledning att var uppe nu. Men det är jag ändå...
Nestor
Jul 17 2006, 00:57
Sin City var ju inte så tokig ändå.
Lite...udda.
Hornet
Jul 23 2006, 00:54
Festival hehe Party ppl
Gör min åttonde natt, känner mig som en fladdermus, drar mig undan när dagen gryr för att komma fram i skymningen.
Kimster
Jul 23 2006, 03:28
blubb blubb... trodde jag skulle ha det bra inatt... men inte det nej..
Hornet
Jul 23 2006, 04:35
sova kan man göra när man dör var det någon som sa :S hehe får väll hoppas på en skön natt i natt istället :P
twintip
Jul 27 2006, 00:49
Sitter o funderar om jag ska gå på toa eller inte
QUOTE (twintip @ Jul 27 2006, 01:49 )

Sitter o funderar om jag ska gå på toa eller inte

Ska på toa nu och sen direkt i sängs :P
Göra en SARA. (avfyring utbytt mot något annat ;) )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.