Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Combat Mission
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Bravo One
Har precis sett första avsnittet av Combat Mission. En dokusåpa där soldater från USA´s olika specialförband tävlar i fysiska grena såsom stockbärning samt på s.k. Combat Missions. Då de ger sig ut på uppdrag som att spränga en tank m.m. De som får minst poäng får rösta ut en medlem.

Får ni chansen så se denna helt underbara serie, den lär väl knappast visas i sverige dock...
Nifelhel
Äntligen ett vettigt(?) tema på en dokusåpa. Väntar dock troligen förgäves på att den ska komma till sverige.. :(
Klinken
Åhhhh......Jag följde Combat Missions på nätet när den gick i USA!

Skulle hemskt gärna vilja se hela serien, men den lär ju vara lite för "nischad" för att en svensk kanal ska ta hem den.

Fridens liljor // Fk Klinken
Vlad
Vi kan väl göra en egen. biggrin.gif

Vi har en massa Blågul som kan leda showen.

undrar hur det skulle ha blivit
76-1022677289
Coolt, en dokusåpa som är värd att se???

Har sett att det finns ett par som delar ut den med DC.
Fu Kjellberg
Vill ha. Finns det någon som har den i sin dator?
http://www.usanetwork.com/series/combatmissions/
Haggeman
Bravo one? Vart har du sett den då? Sänds den inte på någon satelitkanal som man kan fixa in?
Bravo One
Jag fick tag i den på en ftp. Dock är det bara de 9 första av 15 avsnitt. Har hittils avverkat 2 av dessa och det måste var det bästa jag sett på länge, slår de flesta actionfilmer =)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.