Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Travian
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
Status quo
Har blivit tipsad om ett nytt spel som ni hittar på: http://www.travian.com/, Romarriket, spela som romare, galler eller teuton och bygg upp din stad samt för krig mot andra..

Edit: förtydligande, det är alltså ett spel du kan spela på internet via din browser, inte speciellt avancerat men bra för att slösa bort lite tid.
gislemark
Upptäckte spelet av en slump.

Nu är jag helt fast. smile.gif
dxl
Vilka servrar e ni på då? Själv är jag på server 1
sleget
server 1 = råttan.
Har precis blitt av me hela armen, min granne, före detta klanare svängde på kappan.
Suck!
Börja om från början....
LIQUID_
Vad sägs om att starta en gemensam soldfklan ? Jag kan dra igång en om ni vill ?

Skapad!
Förkortning: SOLD
Namn : Soldf.com
Om Blågul har någon invändning tar jag isåfall bort gruppen.
Nordman
QUOTE (LIQUID_ @ Mar 4 2007, 11:01 ) *
Vad sägs om att starta en gemensam soldfklan ? Jag kan dra igång en om ni vill ?

Skapad!
Förkortning: SOLD
Namn : Soldf.com
Om Blågul har någon invändning tar jag isåfall bort gruppen.

Testar med. En annan älskar spel som settlers. så detta blir roligt att testa.

Server 1
Bynamn: Inkorrupt by
Nickname Nordman
Kordinater för byn är 246/167
dxl
DXLs village hittar man på X249 Y-176

Har två grannar som verkar vara större än mig, får se hur det kommer gå. Håller på att bygga mina barracker nu.
Status quo
omg ni är typ ett halvår sena... jag har redan lagt av med travian ju tongue.gif
Spelet blir inte speciellt roligt när man utrotat alla små grannar och det bara återstår stora allianser där ett krig skulle ödelägga större delen av världen, inga krig inga raids bara en massa build up av trupper och diplomatiskt tjaffs om 15 croppare
arvid_eriksson
om andra också går med i Soldf-klanen så gör jag det också
Sernlo
Server 2

Spelarnamn: San Drew

Allians: C.A.2

Till Vardaga! camo.gif
gislemark
Ett tips till alla "nybörjare", sattsa allt på att få upp en stadig råvaruproduktion, minst 1000/timmen.
Sen kan ni börja med att skapa en armé.
Vc_90
Nån som hänger runt på Server 3 ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.