QUOTE (Svempa @ Dec 17 2006, 02:59 )

QUOTE (GodSent @ Dec 16 2006, 16:40 )

Började en snubbe på mitt jobb för en vecka sen som muckat från livkomp för typ 2 månader sen eller något, herre jesus vilka historier man fått höra om hur "roligt" vi kommer ha och vilka totalt samhällsskadade befäl där flyter omkring.
Hur som helst gör det mig nästan bara mer pepp på inryck

, även ifall man nog kommer känna sig totalt vilsen i början, men det är vi ju allihopa.
Det är nog mest att man inte ska palla det rent fysiskt som orsakar mest ångest för tillfället, men det löser sig nog.
Kan du hinta vem det var?
Btw synd att det inte löste sig med min bostad annars hade ni fått mig som befäl

Paradbefälet på liv, vad han nu heter, har nog vart den jag fått höra mest om, verkar vara en lagom trevlig kille.
Då det inte verkar bli något av vår förträff fick jag en förträfflig idé om att vi blivande stadsbevakningssoldater på liv åtminstone kunde åkt gemensamt ut till Livgardet den stora inrycksdagen, då jag antar att de flesta ändå kommer sitta på samma pendel/buss ut dit, kanske lite roligare så än att åka själv, tycker jag iaf. Gemenskapen osv. :P
På infodagen var det ju lite lustigt när alla satt och tittade förundrande på varandra och ingen sa något, trots att det var helt uppenbart att alla var på väg till samma ställe