Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nån som vill starta ett Försvarsutbildarna Forum ?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv > Ungdom
FBU - Sjölin
Hej

Nån som vill vara med och starta och bygga upp ett forum. Det ska handla om Försvarsutbildarna Ungdom, Hemvärnet Ungdom. Finns det något intresse ? Så skriv här. :P Malajn.gif
Skoog
Jag tycker att det här forumet är alldelles tillräckligt.

Varför skulle vi starta ett nytt?
Faers
Håller med. Detta forum som vi skriver i just nu faktiskt uppfyller dessa krav mer än väl. Var ju tom många som INTE ville ha ett U-forum. Nu säger jag tur att vi fick, men ändå.
FBU - Sjölin
Ok , jag förstår.

Jag förklarade mig inte riktigt. Det jag mena var att ha ett forum där varje landskap, län,grupp hade sin egen lilla del smile.gif. Fast det är nog inte i så stort behov. Då håller detta forum långt smile.gif
Skoog
Det vore iofs trevligt, men jag tror inte att det finns något större behov av det för tillfället. Däremot så håller jag med om det är en bra idé, men jag vet att det är många av mina HV/FU/SVK/FVRF polare som inte har en aning om hur ett forum används, så det vore nog inte alltför populärt. Dessutom har många föreningar redan egna webbsidor/forum.
Frantic
Det har funnits en gång i tiden. Dock var intresset svalt så den lades ner
Faers
QUOTE (FBU - Sjölin @ May 16 2006, 22:28 ) *
Ok , jag förstår.

Jag förklarade mig inte riktigt. Det jag mena var att ha ett forum där varje landskap, län,grupp hade sin egen lilla del smile.gif. Fast det är nog inte i så stort behov. Då håller detta forum långt smile.gif

Sedan så skulle det bli MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA underforum, och det vill man nog undvika, särskilt nu när de har så många i det nya forumet med rekryteringar.
FBU - Sjölin
Det har du rätt i Faers smile.gif Det skulle bli ett stooort forum. Det skulle kräva att de fanns många admins :P
Max
Jag tycker det räcker alldeles utmärkt med detta forum. Ett forum med underforum för alla avdelningar i landet....är liiiiite overkill. Det forumet skulle uppskattningsvis dö ut på nån månad. Inte en chans att man skulle få dit ungdomar att ens representera alla avdelningar.
FBU - Sjölin
Det kan nog gå så..

Okej , diskutionen är klar smile.gif Ska vi stänga tråden ??
Faers
Det är upp till BG om tråden ska stängas. Inget vi kan avgöra så bara
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.