Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Söker låt
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Strv S
Hej, någon som vet vad låten till Viggen show must go on heter och med vilken artist?
RaVeN
Queen - The show must go on
Grängan
Lägger in en låtsökning jag också här.

När Birmingham City har hemmamatch i Premier League så spelas det en låt innan matchen. Jag har inte en anning om vad den heter men det jag kan säga är att den har med klockor... Vilken beskrivning va? ;) Nån som vet vilken låt jag menar ändå som kanske har hört den när Brummys spelar?
AndersL
QUOTE (Grängan @ Apr 18 2006, 10:31 ) *

När Birmingham City har hemmamatch i Premier League så spelas det en låt innan matchen. Jag har inte en anning om vad den heter men det jag kan säga är att den har med klockor... Vilken beskrivning va? ;) Nån som vet vilken låt jag menar ändå som kanske har hört den när Brummys spelar?

Det borde nog vara "Singing the blues" ...... men är lite osäker när du säger klockor.... leta på deras hemsida Blues
/Anders West Ham United fan
Goon
QUOTE (Strv S @ Apr 18 2006, 00:21 ) *
Hej, någon som vet vad låten till Viggen show must go on heter och med vilken artist?

Jag är inte helt säker på vilken film som avses, men är det en låt med en kvinnlig artist är det förmodligen låten "Breathe" av/med Faith Hill.
Versionen i filmen är dock en lite "upphottad" mix av Hex Hector.

Summa summarum, du letar efter "Faith Hill - Breathe (Hex Hector Mix)"
Grängan
QUOTE (AndersL @ Apr 18 2006, 11:00 ) *
QUOTE (Grängan @ Apr 18 2006, 10:31 ) *

Det borde nog vara "Singing the blues" ...... men är lite osäker när du säger klockor.... leta på deras hemsida Blues
/Anders West Ham United fan

Nope, inte den. Det är låten när Brummies kommer in jag tänker på. Nån låt som alla står upp och klappar tacktfast i händerna med klockor..
losec
Söker en låt. Fransk rap-låt av den lugnare typen. Känd i Frankrike, ackompanjerad av fioler. Spelades i det engelska program om franska fotbollslandslaget som visades häromdagen på svt. Var även med i sista avsnittet av "Sex in the City".
Tacksam för svar och förslag!
Bazooka
QUOTE (losec @ May 24 2006, 15:13 ) *
Söker en låt. Fransk rap-låt av den lugnare typen. Känd i Frankrike, ackompanjerad av fioler. Spelades i det engelska program om franska fotbollslandslaget som visades häromdagen på svt. Var även med i sista avsnittet av "Sex in the City".
Tacksam för svar och förslag!

HBO:s hemsida finns info om Sex and the city. Tror jag länkade till sista avsnittet.
GP720Englund
Utan att ha en aning om ifall det är rätt chansar jag på MC Solaar - La vie est belle. Brukar ofta dyka upp...

/M
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.