Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Axly
Häromdan blev det gym 1 h och 20 min.. Sedan har det bara blivit lite längre promenader. Lyckats få något jox i ögat igen, så det såg rätt vidrigt ut imorse när jag vaknade.. Får bli några lugna dagar tills vidare. sad.gif
Slöbevakarn
1 mil promenad idag.

Igår gym där armarna tränades.
elisson
tränat?? nu är det ju jullov fun_icon_nana.gif
LT
QUOTE (elisson @ Dec 13 2006, 19:26 ) *

...och vad kommer plutonen att göra första dagen åter på regementet, tror du?
Sån fys? gasmask.gif
Sån fys? camo.gif
Sån fys? banghead.gif

Nä, jullovet är ju ett tillfälle att träna extra mycket... biggrin.gif

Släpade mig ut och (typ) intervalltränade med lite extra belastning. Att det kan vara så jäkla långt mellan två lyktstolpar...
BuddhaSWE
40 min gym, arm och bröst.
Simmning 1500 meter.
Käkmuskel exercis á en rejäl portion Thaimat smile.gif
Mägz
MÅste ju slå ett slag för den amerikanska fotbollen (med tillhörande fyspass) banghead.gif Finns inte många sporter som tränar benen så mycket smile.gif
Länus
körde milen nyss, tog tid, men hade ingen aning om hur långt jag sprungit förrän jag kom hem och kollade på Autoute.
40 min och 28 sek. Grymt stolt, sprungit milen en gång i hela mitt liv.
Världens värsta motvind de sista 3 km. Trodde "Gudrun" kom tillbaka för en stund.

Glad som få är jag iaf smile.gif
Fk Satan
Är hundvakt nu i några dagar. Så jag och vovven stack ut på en liten löpslinga nu på förmiddagen. Sedan efter 1½h blev det tid för hunden att jobba lite med nosen.

Nu på kvällen har jag och hunden varit ute på hockeypucks jakt. jag gömde lite hockeypuckar som hunden fick leta reda på.
elisson
QUOTE (LT @ Dec 13 2006, 23:00 ) *
QUOTE (elisson @ Dec 13 2006, 19:26 ) *

...och vad kommer plutonen att göra första dagen åter på regementet, tror du?
Sån fys? gasmask.gif
Sån fys? camo.gif
Sån fys? banghead.gif

Nä, jullovet är ju ett tillfälle att träna extra mycket... biggrin.gif

Släpade mig ut och (typ) intervalltränade med lite extra belastning. Att det kan vara så jäkla långt mellan två lyktstolpar...

ja första dagen efter lovet blir högvakt,, så nån fys hinner vi nog inte med Malajn.gif
LT
QUOTE (elisson @ Dec 14 2006, 21:58 ) *
ja första dagen efter lovet blir högvakt,, så nån fys hinner vi nog inte med Malajn.gif

Attans. Det får vi försöka styra upp. vissel.gif

Räknas foliering som fys? Om inte får jag dra till med att jag har burit lastpallar.
Axly
Jag hade velat träna allt just nu, men får chilla lite till. Skiten jag haft i veckan har nästan släppt iaf. happy.gif
Fk Satan
2h marschträning med jycken. Där jycken fick ha på sig sin väst och lite vikt. ungefär 2kg.
Slöbevakarn
1 mil promenad med hunden.
Fk Satan
Släppte ut bubblet från köket nu innan middagen, sedan fick hunden och jag spåra upp henne. Det är otroligt hur långt en kvinna hinner ta sig när hon väl lyckas smita från köket. Tur att jag hade hund så att vi snabbt kunde hitta henne.
Maggsork5
sprang en mil i översvämmad västkustsskog, mycket mysigt må jag säga! navy2.gif
Skoog
Det blev ett blandat rygg-, mage- och bicepspass på gymmet. Lite småsegt, men det är ju fredag.
SteveO
Ett gym pass på 1,5 H i det spartanska gymmet på CNL
elisson
lyft lite hantlar en stund
Axly
Hej och hå.. Har cyklat och gått en del hela helgen och idag, och gymmat en timme.
Fk Satan
sista dagen med jycken. Imorgon blir jag utan hund. så på förmiddagen lade jag ett spår som hunden sedan fick följa i mörker. Det var en ganska trevlig upplevelse.

Sedan avslutade vi med lite hockeypucksletande. Nu har hunden äntligen förstått att det är hockeypuckar också som den ska leta efter.

tyvärr så blir jag utan hund imorgon förmiddag :(
Kahun
Jag vaknade och tog tag i mig själv och fick upp mig ur sängen, de är dagens största bedrift av mig!
SteveO
Vart en timme på gymmet idag också
Slöbevakarn
Hjälpte farsan att flytta X antal hundra kilo hö.

Värker gott i armarna.
Axly
Rinkbandy 40 min. Kul att komma på is (den tunna som fanns strax över gräset). Därefter innebandy 1 h, utan avbytare i mitt lag. Satte 5 av 7 bollar, men vad hjälpte det när vi loosade på slutet. camo.gif
Slöbevakarn
1 mil promenad.
MikaelD
Sprungit 8km med ryggsäck på 10kg
Fästningstrollet
Gym: Ben, 70 min
Kondition: 30 min
Kylskåp
1 km simning i lokala badet. Visserligen på katastroftiden 21.45, men det skyller jag på att jag varit sjuk i en vecka.
elisson
en lång prominad fick det bli idag
<dS>
1,5 h stenhård boxningsträning
Axly
Cyklat sammanlagt 3 mil i rätt hårt tempo.

Körde bar överkropp när det blev för varmt i jackan. B)
Fästningstrollet
Ska å träna nu. Det blir axlar och mage idag, å så lite kondition.
Fästningstrollet
Gym: Bröst 45 min.
Kahun
pilla navelludd 3x20 min
falken_
1 mil löpning.
losec
Ska strecha magsäcken i c:a 1,5 h.
Slöbevakarn
Tränat käk musklerna hela dan, och än är det inte slut. :P
709
Matsäck 1x40 min

10 km promenad med päronen

Matsäck 1x30

Vila 2x60 min
Ragulin
Idag kan jag helt ärligt tillstå att jag inte tränat någonting annat än mag/tarm-systemet och matsmältningsapparaten. De enda rörelser jag genomfört är att medelst krökt arm skicka supar och bira ner i halsen och släpa mig fram och åter till det dignande julbordet. Jag har sannolikt gått upp 7 kg under dagen och det är INTE muskelmassa!
89:an
Har tränat lite med skivstången idag, ska köra mer ikväll.
Igår, Julafton, gick jag emot traditionen att titta på kalle anka kl 15.00,
jag gick ut och tog en löprunda. Väldigt härligt faktiskt...inte en kotte i skogen. camo.gif
os frontale
Dan före dopparedan: Blötte ner kängorna för att gå in de, gick 5 km österut, sprang hem.

Julafton: Sprang milen med kängorna, gott gott.

Meindl Army wub.gif
Kristoffer
60 min styrketräning

//Kristoffer
elisson
en lång lång promenad
The Trigger
Har tränat genom att äta massa julskinka i dag. Blev tre dubbel träning, bar ut den ur kylen, skar upp den å sen åt den :P
falken_
löpning 3 km, lång stretchning
Christer
5 timmars marschträning.
29,7 kg.
Axly
Bara gått och cyklat 10 h + senaste veckan. Ska ut och löpa på isen nu. 8.gif
Yossarian
Löpning 7-8 km.
Axly
Nyss: 1 h, 40 min marsch med 20 kg.
EmJe
rehabpromenad på några kilometer för min kära compartmentoperation fun_icon_nana.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.