Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Sontaine
cyklade 3 mil utomhus (1h 7 min)
lirade lite arselboll med några kompisar efteråt

bra träningsdag smile.gif
Grängan
Lätt jogging idag igen i 20 min...
Grängan
Idag blev det gym 60 minuter, biceps och triceps...
Nestor
Rugby på idrotten med vad som kan beskrivas som en ärtpåse modell XXL.
Av egen erfarenhet vet jag nu att väggaran INTE är till för att styra en hoppet mot målet.
Det gör ont att tro det.

Skall ut och joga lite senare ikväll., har lite mental träning att göra först.
Vinter
Obestämd längd på 80min, tänkte simma men fick redigt sendrag, aj!
elisson
sprungit i 30 min.. självklart regnade det..
sleget
Bar/släpade en 32 tumsTV från parkeringen till lägenheten. Alldeles utanför dörren högg det till i ryggen alldeles utav bara attan. Låg dubbelvikt och bara flämtade - granntanterna undrade nog....

Smärtan kom av ett pass på gymmet dagen innan så det var inget ryggskott edyl.
Det går över! Malajn.gif
NordicFear
löpning 5km på 25min...

Sen har man burit en helt underbara väskan med tre ton skolböcker fram och tillbaka till skolan... (väskan gick sönder på vägen hem) smile.gif
Bappelsinmannen
18 hål på Säters GK, slog ut 07:10 och det var uppehåll under hela rundan! smile.gif

//Nisse
elisson
varit ute å gått nu igen salute.gif
Vinter
3x6km med ryggsäck, samt anmälan till midnattsloppet, ska bli kul :P
Grängan
Igår spang jag Coopers test, 2km. Tid = 8.23 = hyffsat nöjd men nästa gång ska jag ner mot 8 eller helst under.

Imorgon åker jag till Berlin, en veckas spring i affärer + nattens bravader. Magen kommer iaf få träning...
Axly
Cyklat obestämd sträcka, sprungit med 15 kilo på ryggen ett antal km, gjort armhävningar, situps och massa annat kul i en timme.. Och så cyklat lite mer på det. smile.gif
Magnus
Har sprungit Stadsloppet i Karlstad, 10 000 meter. Tid ca 55 minuter, lite missnöjd.
Jonne
Sprang Änglamilen idag. Hade håll hela vägen och spydde precis innan mål. 42min prick. Lite missnöjd även här...
sleget
En timme på löpbandet, snabb gång varierat mellan 5,9 och 6,1 km/h och växlande uppförslut.
Sedan 1,5 timmar styrketräning olika varianter.
LT
7,5 kilometer runt ön. Katastrofal tid, men likväl skönt att komma ut och röra lite på sig i egen takt.
709
gymmet - maskiner

cyklat runt Helsingborg i solen (och blåsten)

(Druckit CocaCola) banghead.gif
elisson
en mil marchträning
Vinter
En mil lugn löpning.
Björn-
Sprnag nästan så snabt jag kunde tills jag kräktes, ca 2.5km. Sen joggade och gick jag hem igen. Ska nog springa lite mer ikväll kanske lite långsammare dock.
Vinter
QUOTE (Björn- @ May 28 2006, 14:53 ) *
Sprnag nästan så snabt jag kunde tills jag kräktes, ca 2.5km. Sen joggade och gick jag hem igen. Ska nog springa lite mer ikväll kanske lite långsammare dock.

Du har inte testat lite intervall istället? ;)
709
13 km löpning i vårregnet som avslutades i vårsolen

(De jobbigaste 13 km någonsin. Springa och gråta är ingen hit... (tjejproblem) Men springa skulle jag!!)
sleget
Vättlefjällsleden, 25 km med packning.
Sista 6 km med egentillverkad krycka...... blyg.gif
joxxe
10 km löpning i relativt nya m90 kängorna, mycket skönt camo.gif . Dock bara 1 min sämre än när jag sprang samma sträcka med löparskor för någon månad sedan.
Sontaine
lirade bandy efter skolan i typ 1,5 timme. sprang typ 7 km sen bara för att få lite luft. hade också tänkt lira arselboll, alternativt guld-silver-arsle, med mina polare men vädret tillät inte detta tyvärr banghead.gif dumt att regn är stört..
Vinter
Löpning en 80min lugnt.
Adam Wilhelm
Lugnt joggande 20 min.
PIFF
Sprang 10 km (elljusspår)

Tid: 38:52

Max Puls: 89% snittpuls: 85%
Christer
48 minuter jogging i stan. Måste börja om men löpningen nu när jag varit sjuk i två veckor.
DavvE
Idag har jag haft träning på 5 timmar... I och för sig var det genrep till balen.
Man tränar vaderna ganska bra.
Lite OT: Hoppas att det kommer att gå bra på lördag, kommer väll att dö av nervositet!

Men annars var jag på löplabbet igår fick ett par riktigt sköna löparskor. Tänkte inviga de imorgon. Skorna är av märket Nike Air Structure om det är någon som är intresserad. dry.gif
"Insats Hv" nisse
Igår blev det marchträning up and down the square eller rättare sagt kyrkgången. Avslutning efter 3 låååånga studieår. Sen tränades tårkanalen ordentligt, "svetten" bara rann. Som avslutning blev det isolering av högerarmen... Malajn.gif Malajn.gif Malajn.gif
Fu Frippe
Denna vecka:

Måndag: 70 min löpning i grupp, sedan bänkpress. (Fysträning på jobbet)
Tisdag: Livräddning i bassäng + två timmar amerikansk fotboll (Fysträning på jobbet)
Onsdag: Vila
Torsdag: Löpning en mil (hemmavid)
Fredag: Gymmet (Fysträning på jobbet)
Lördag: Gymmet (Fysträning på jobbet)
Söndag: Vila och pizza på jobbet! (eventuellt kan det bli lite innebandy, med det turlaget som jobbar samtidigt).

smile.gif
Trucker
Idag blev det 6km löpning
banan_rock.gif
Goon
Cyklade snabb takt i 40 minuter...
elisson
march ca 1 mil
"Insats Hv" nisse
SPUMP 75 min Bodypump och sen spinning
Trucker
Idag blev det 5km march med 16kg ryggsäck
elisson
30 min jogging salute.gif
Goon
62 minuter löpning...
falken_
185 min marschträning med packning och 65 min lätt löptempo/jogg puls: 140-180, härligt att komma igång riktigt igen efter sjukan. smile.gif
Nestor
En stilla joggingrunda i kvällssolen.
Kvällen är helt klart bästa tiden att jogga på.
SteveO
Beachvolley igår, fast det vart inget långt spel då spöregnet över Camp Victoria började. Hoppas på bättre väder idag.
os frontale
Har hittat den bästa motionsformen: Cykla efter ett kuperat elljuspår, kan bli riktigt fartfyllt och farligt ibland, speciellt när det är blött och jävligt. Pumpa någon hård musik när man kör runt ensam i spåret i störtregn och åska. Underbart smile.gif
Fogfighter
Jobbet gav bästa träningen idag. Köra ut dialysvätskor (ca 300 kg totalt) till en person som bor på 4:e våningen, utan hiss. Bära, bära, bära... Bra sporre att veta om att man får betalt för "träningen" smile.gif
Fk Satan
Bar 5 systemetpåsar från bilen till lägenheten. 200meter, sedan cyklade jag mtb i 2 timmar.
sleget
2,5 mil med rygga ca12-15kg. Vättlefjällsleden. Tog 6 timmar drygt.
Vinter
Joggade 5km på en 30min.
Fk Satan
1½h prommenad med flickan och ett packad ryggsäck.
twintip
Kört bil. Seg i benen sen gårdagen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.