Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Christer
En mils kuperad löpning. 49.57
Framsteg, bara 2 minuter kvar tills kravet.... banan_rock.gif
Jansberger
Efter ett oförklarligt träningsupphåll på ungefär en vecka sprang jag idag 5km. Kom in på 26 minuter så jag är inte jättenöjd om man säger så, men man tränar ju inte för att man redan är bäst, man tränar ju för att bli bättre.
Malajn.gif
Axly
Förra veckan blev nästan bara fylld av mesande.. Gympalektioner + halvdag med dans i skolan. Puh. rolleyes.gif

Igår (måndag) blev det iaf gym, hela överkroppen och därefter 35 min kuperad löpning med 15 kg och kängor.
"Insats Hv" nisse
I helgen blev det en massa bodypump. Kvartalsutbildning och träningsvärk, härligt.
Idag har jag kört passet i skallen redan 3 gånger, klassa det som mental träning då eller??? hahaha...
Jansberger
Efter en timmes brännboll på skolgympan gick jag och simmade i 35-40 minuter nånting (utomhus i bassäng, typ -51 grader tror jag det va) vissel.gif
Yohn
Dagensträning

- Löpning: 10 minuter
- Gym: Bröst, triceps, mage
- Jogga/löpning: 15minuter
Balt
5KM på asfalt är väldigt märkbart tyngre där och klara bara 5-6KM utan att vara helt slut!
DaRaven
1h rygg på gymmet i går
Slöbevakarn
6 km promenad o 45 min gym.
DaRaven
4km löpning på lunchen
Sköld
1 mil på 54 min, är det bra för att vara 15 tveka.gif ?

Borde nog se till att köpa nya dojor så jag kapar ca 5 min
Balt
1 Mil blandat underlag från mycket kuperat till asfalt. 49 min det är fan sorgligt att se hur tung jag är på asfalt!
koenigsegg88
Pumpa på gymmet(rygg, bröst, mage, nacke), gympa lektion styrketest(Solklar etta)
Slöbevakarn
1h gym, ben o mage.
os frontale
20 km löpning, svettigt svettigt.
Simning och terräng/bergsmarsch väntar, kommer nog inte gå något vidare ;D
Balt
1 mil löpning i dag med
Degraderad
Den Dagliga BRAKEN.
Därefter 10 km på ny bana... 55 min hmmm banghead.gif Måste pressas..
Får förövrigt kramp känningar i höger vaden men det "blossar aldrig ut"... nån som känner igen, kanske vet nått trix??
akerstrom
Gymma 1 h
Hammar
ca 7 km löpning idag efter ett ofriviligt uppehåll från all träning i två veckor. Kändes seegt...
Kan tipsa om en hyfsad sida där man kan föra träningsdagbok och allmänt hålla koll på sin träning:
FunBeat
Kanske kan vara en idé att starta en SoldF grupp där.
Axly
Tagit det rätt lugnt i veckan än så länge.. Har vandrat lite, cyklade 1 h igår och idag har det blivit gym. Ska ut och gå med packningen sen!
Schmutte
Jag sitter här och skäms!

Äter godsaker och har knappt rört på mig banghead.gif

Någon måste banka in vett i mitt huvud alltså.. unsure.gif

Tillägg: Frivillig sökes
Degraderad
Intervall simning idag.. 50m vila-100m "interval??" (svårigheter med språket).. i ca 40-45 min.. därefter fullkomligt översvämmades basängen av dels K simsällskap och märkligt nog precis samtidigt av diverse överviktiga människor som ioch för sig behövde träning men...
Jag säger framåt sör FM personal att ha företräde i alla fys spår!!!
(För övrigt Jävligt skön träning simning)
Balt
1 ½ timme på gymmet
Degraderad
5km löpning.. 12 golf hål
Timmi
Först bröst på gymmet sedan direkt följt av 20 min crosstrainer. Fick mjölksyra i låren efter 2 min och kämpade resten av tiden, hoppas det går lättare imorn wink.gif
Slöbevakarn
1 mil promenad med 15 kg packning.
DaRaven
Igår, 40 min armar. Idag 1h bröst.
Axly
Igår blev det 3½ h cyklande och springande i trappor + 35 min MTB (sträckan dock lång, gick fortare än någonsin) med avslutande 10 min löpning med ynka 5 kg (Camelbak + lite annat).

Idag har det blivit 2½ h cykling och trappspringning än så länge..
twintip
Axly, när är det slut på dina eviga viloveckor? wub.gif laugh.gif
Jansberger
Sprungit 7 km i det underbara sommarvädret! banan_rock.gif
Jansson Högberg
Tränat exercis etc. med fanvakten inför nationaldagen i 3h i det vackra solskenet. Vilken pest.
Axly
QUOTE (twintip @ Jun 3 2007, 16:57 ) *
Axly, när är det slut på dina eviga viloveckor? wub.gif laugh.gif

Kör lugnt tills några månader innan inryck, vettö. wink.gif
Sköld
Körde en seg 1 timmes pass på gymmet igår, riktigt seeeg
Axly
Cykel cykel.. Igår kväll 40 min lugnt, inatt 2 h.. happy.gif
Slöbevakarn
Gått/joggat 1 mil, plus 1 h gym.
DaRaven
Sprungit 4.5km på lunchen.
Klaar
Löpt 1 mil och lite fys efter. Mycket värd räkmacka på fiket efter det.
FRO:aren
Igår: 35 min hård och intensiv styrketräning på gymmet.

Idag: Cirkelträning 30-40 min

Ikväll: 90 min Kosen Judo
Timmi
Igår blev det 21 set rygg och 20min crosstrainer direkt på det. Allt som allt tog det 65 minuter.
Klaar
6 km löpning i det fina vädret , svettigt värre
Degraderad
Igår blev det 60 min (långa.. Jävla måndagar.. Tur de bara infaller en gång i veckan) simning, intervaller
Mer plats idag.. kunde fullfölja. Skönt
Hmm snart borde jag väl våga mig i sjön och simma några varv där!!
Sommar är skönt
Timmi
Armhävningar, rygglyft, sit-ups, benböj i cirkel 3 gånger 13 reps varje set.
Slöbevakarn
1 h gym, armar o mage.
Balt
sprungit 6 KM fortfarande problem med hålfoten!
Axly
Igår cyklade jag 2 h och körde ett pass med ryggsäcken (15 kg) och kängorna. Gick 5 km till ett ställe och vände om och sprang hem. Inte så gott med två hamburgare i magen. happy.gif
Fanjunkar´n
QUOTE (Axly @ Jun 6 2007, 20:24 ) *
Igår cyklade jag 2 h och körde ett pass med ryggsäcken (15 kg) och kängorna. Gick 5 km till ett ställe och vände om och sprang hem. Inte så gott med två hamburgare i magen. happy.gif

Du skulle gjort som jag, gått direkt på burgarna utan krångliga omvägar!
Skanefane
Sprungit in mina nya skor jag köpte idag.. Asics modell för terränglöpning med GoerTex.. sköna som fan! fick bli "kärringrundan" ca 3km häststig ute på åkern. Solen gassade och jag har druckit på tok för mycket Coca Cola idag.. gick inget bra men skorna satt där dem skulle rolleyes.gif

*Skanefane är jätteglad över sina nya skor clap.gif *
FRO:aren
Idag: 30 min Cirkelträning

Ikväll: 90 min Kosen Judo
DaRaven
Igår, 60 minuter rygg på gymmet..
Christer
QUOTE (Axly @ Jun 6 2007, 20:24 ) *

Sprungit 8km med 10 packning. Efter två burgare. Herligt!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.