Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Morkaii
March 1,5 mil igårkväll med 18 kilo på ryggen.

Elfsborgsmarchen, here i come!
Balt
1 tim gym
Yohn
Löpning till gymmet i ca 15 minuter, träna bröstkorgen, bakredelen av axlarna, gå i rask takt
Swe_Fredrik
Sprang 5km på 18min nyss. Är det bra? smile.gif
MatsLennarth
tränat på att köra bil.... wink.gif

GYM i 1.5 h. BOOOOORING!
koenigsegg88
sprang totalt 4>mil förra veckan, sprang 1,5 mil igår. Under helgen blev det hinderbana, simining,simhinderbana, kastning, vilket betyder militärfemkamp
Darkwand
Cyklade till jobbet ca 1tim 15min en tredjedel av sträckan är traktorstig och innan solen gått upp så är det ganska mörkt vilket gör att man inte kan cykla så fort.
I dagsljus förra sommaren tog sträckan 50-55 min.
Axly
Hoppas en EM räknas! Malajn.gif
os frontale
QUOTE (MatsLennarth @ Apr 17 2007, 20:35 ) *
GYM i 1.5 h. BOOOOORING!

Vafalls? Gym är väl roligt? Jag längtar dit varje gång mellow.gif

2 Mils löpning blir det idag. Har inte sprungit mer än 1.5 mil förut och då klockade jag det inte.
Löper milen på 42 min så det blir intressant att hålla rätt tempo utan att dö, stay tuned ;)
Slöbevakarn
45 min gym armar och mage, plus 1 mil promenad med 8 kg packning.
Balt
Gaaaa jag har fått en virus infektion och kan inte tränna! blyg.gif

Förlåt blå gul för OT men ja frustration
koenigsegg88
Bröst 30 min på gymmet
Sköldberg
2 timmars långdistanslöpning igår. Jag var tydligen inte så vältränad som jag hoppats så idag är jag halvt invalidiserad.
Axly
Cyklade runt några timmar igår, sprungit i trappor 3 h denna morgon som vanligt.. Med lite extra vikt på ryggen såklart! cool.gif
Strv S
Milen på morgonkvisten smile.gif
ULv_Westman
Körde B.R.A.K i 30 min då jag väntade på besök.
Filuren
2 timmar thaiboxning, några timmar senare så blev det milen i MYCKET kupperad terräng
os frontale
Igår blev det isvaksbad och bastu, idag 2 mil med packning.
Sköld
1 timmes gym idag, med fokus på biceps och triceps
Swe_Fredrik
7km löpning.
Filuren
1 timme styrketräning (bröst/biceps) följt av 1 mils löpning på 50 min!
Yohn
- Löpning: 30 minuters
- Gym: Bröst, axlar, mage
- Jogga promenad ca fem km
Slöbevakarn
1 h volleyboll plus 1 mil promenad.
Balt
1H gym mage och rygg ingen löpning på grund av förkylning
trädet
Hade tänkt jogga lite med min nya fina ryggsäck, men efter jobbet e man så slut så de blir imorgon istället smile.gif
Threeblockwar
1 timmes simmning
koenigsegg88
Kort sammanfattning på dagensträning:2,1mil, blodblåsa, bromsspår, kramp i vaderna och 1.30.38(h/m/s)
slemh
1 timmes yoga biggrin.gif och nu ska jag ut och köra lite hinderbana
Sköld
30 min orientering, hur långt hinner man på det? dry.gif
Balt
1 tim ben på gymmet och en snab löp vända drygt 3KM
DaRaven
4km löpning i raskt tempo
Yohn
I förgår
- Löpning: 20 minuters
- Gym: Rygg, skuldror, axlar, triceps
- Jogga/promenad 30 minuter

Idag
- Löpning: 1 timma
koenigsegg88
4 mils vandring igår/idag på landsväg med ca 10-15 kg packning, kobinerat med viss löpning med lättad ryggsäck.
Balt
1 mil på 50 min ungefär (gömde starta klokan i tid och glömmde stänga av den när jag gick i mål så jag höftar)
GD1
Löpning 3km, gymmet 60minuter.
har börjar komma i gång med löpningen igrn, en positiv effekt av 30-årskrisen.
os frontale
Blev två mil på 102 minuter, jag känner mig som en dålig människa, nästa gång blir det att kämpa under 90 minuter, jag har aldrig sprungit två mil förut och jag kände att det fanns mycket kräm kvar i benen.
MatsLennarth
@Gunnar

Det var ju riktigt bra för att inte ha sprungit så mkt. i snitt milen på 51 minuter, ganska bra.

Själv har jag grävt i potatisland i 4 h, samt att det blir en timme på gymmet snart.
Yohn
Dagensträning
- Löpning/uppvärmning: 20 minuters
- Gym: Axlar, mage, biceps
- Jogga/promenad 20 minuter
QUOTE (koenigsegg88 @ Apr 28 2007, 21:24 ) *
4 mils vandring igår/idag på landsväg med ca 10-15 kg packning, kobinerat med viss löpning med lättad ryggsäck.

Fy fan då... sov du ute eftersom du såger igår/idag? väldigt långt i alla fall. Måste tagit ett tag. Måste börja med det. happy.gif
QUOTE (slemh)

Såg bullshit här om veckan om yoga. Visst ska man ta de med en del salt men doktorn som pratade där sa att yoga är i grunden streching som inte ger nått efter som. streching i mer än ca tjugo sekunder "inte ger nått", bara hjärnan som tror att man mår bättre typ. unsure.gif
os frontale
Blev uppvärmning 4 mil på cykel och sen gym 1½ tim
siros
5km terränglöpning

manuellt däckbyte till sommardäck
Slöbevakarn
Ett ord: Fälttest. camo.gif

Plus 45 min armar o mage på gym.
Fästningstrollet
Idag blev det förflyttning i kängor på det skaraborgska platåberget Billingen. Tidsåtgång: 2h.
Christer
Har inte tränat ordentligt på närmare en månad pga. utlandsresor med mera...

Började idag på ett träningsprogram för något norskt specialförband. Fokus ligger på marsch, löpning med packning, vanlig löpning och BRAK.

Första steget idag: 6 km löpning i medeltempo, BRAK 15 minuter.

Måste ut snart å göra något jävligt, kolla så psyket håller lika bra som det gjort tidigare. Att springa långt å snabbt vet jag många som kan, trots detta bryter vissa av dem ihop när saker å ting är lite jobbigare än på ens vanliga träningspass.
Balt
1 ½ time bröst på gymet
Morkaii
I går blev det 2 timmar närstridsträning med plutonen, precis som onsdag förra veckan. camo.gif
Balt
1 ½ timme biceps/triceps och 8 KM löpning im medel kuperad teräng
koenigsegg88
QUOTE (Yohn @ Apr 29 2007, 19:32 ) *
Dagensträning
- Löpning/uppvärmning: 20 minuters
- Gym: Axlar, mage, biceps
QUOTE (koenigsegg88 @ Apr 28 2007, 21:24 ) *
4 mils vandring igår/idag på landsväg med ca 10-15 kg packning, kombinerat med viss löpning med lättad ryggsäck.

Fy fan då... sov du ute eftersom du såger igår/idag? väldigt långt i alla fall. Måste tagit ett tag. Måste börja med det. happy.gif
QUOTE (slemh)

Såg bullshit här om veckan om yoga. Visst ska man ta de med en del salt men doktorn som pratade där sa att yoga är i grunden streching som inte ger nått efter som. streching i mer än ca tjugo sekunder "inte ger nått", bara hjärnan som tror att man mår bättre typ. unsure.gif

Hade det väldigt bekvämt, sov hos en kompis, inomhus. Går aldrig på 45:an igen (en stor väg)
Yohn
Dagens träning
- Löpning/uppvärmning: 15
- Gym: Axlar, mage, biceps, bröst
gislemark
Orienterat.
3,5km fågelvägen.
Jansberger
En trevlig löprunda på 30 minuter följt av 45 minuters styrketräning med egen kroppsvikt i hemmet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.