Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Timmi
Ben och mage på gymmet. Imorn ska jag försöka ta mig ut och springa i det underbara vårvädret!
koenigsegg88
simmat 1,75km, 30 längder crawl, 40 bröst. träning av sparkar på gympan i 70 min.
Axly
Måndag + Tisdag = 55 min löpning, 50 min simning, 40 min gym (effektiv tid; axlar, armar, rygg och mage).

Edit: Onsdag = Gymnastik 50 min, innebandy 1 h 15 min..
Fästningstrollet
Gym: Triceps och mage
Timmi
19 set Rygg och 7 set bröst på gymmet.
Fästningstrollet
Gymmet idag också, rygg.
Axly
Igår: Simning/dykning 1 h.
Idag: 65 min löpning i spöregn och blåst. happy.gif
"Insats Hv" nisse
igår var det nya body pumpen...
Fästningstrollet
Har gjort armhävningar hela dagen som paus i studierna.

Framåtstupa - Ställ!!!
Axly
Igår blev det endast cykling 1 h +..
Idag har det blivit cykling ca 1½ h + 2½ h gång/spring i trappor, samt 1 h innebandy.
MatsLennarth
Sprang för första gången sedan December milen. Har gått upp några Kg sedan dess iomed mer gymträning. Tungt vart det iaf, man fick plocka fram pannbenet ur garderoben där det var gömt o glömt..
Stocken
4,5 km/10 minuter på nyinköpt träningscykel. Belastning inställd på läge 5 av 8. Hädanefter blir det minst lika mycket dagligen.

Tränat moment för ta isär/sätt ihop ak4.

/Stocken
Yohn
Löpning - tre km med stridssäck 2000 och kroppskydd ca 3km.
March - ca två km (samma utrussning)
Gym - bröst biceps, axlar, mage
Fästningstrollet
Bröst och mage.
os frontale
blev 7km före frukost idag, satsar på samma tur imorrn
cuatro
Roddmaskin på förmiddagen. Körde intervallerna 6 x 4 (3') första 24t hård press / andra 26t hård press / tredje 30t hård press / fjärde 24t max press!

Ojoj...hej mjölksyra..
Kylskåp
Sprungit milen och gjort alldeles för många armböj samtidigt som jag kollade på serier. Gud vad tråkigt det är!
Axly
Tisdag: Gym 50 min, nästan alla muskelgrupper förutom benen..
SteveO
Gym: bröst, armar sen löpning 3 varv runt campen
Nestor
Drygt 2 mil på cyckel idag. perkele motvind....
bomben77
Biceps, axlar mage och rygg på gymet. Därefter var jag på brädgården och köpte virke, dum idé att träna innan...
Fästningstrollet
Gym: Rygg och axlar
koenigsegg88
Simma 2,5km(52 längder crawl och 48 bröst) i tisdags, idag 2,5km (60 crawl 40 bröst)+ styrketest på gympan.
antonanton
femminutersintervaller på träningscykel, ungefär en halvtimme. En km joggning på löpband och konstaterade att benhinnorna känns aningens bättre, annars körde jag biceps och bröst eftersom jag var ensam på gymet.
Och så maxade jag mig i dips(20 st), armhävningar(53), situps(200, sista 10 inte helt enligt boken) och rygglyft 74 st.
Christer
Igår: 8 timmars självskydd/närkamp/nedläggningar/grepp/handfängsel/batong.....

biggrin.gif
Fästningstrollet
Idag blev det biceps och axlar på gymmet.
Fästningstrollet
Ben och bröst idag.
koenigsegg88
8 km marsch i helgen, idag löpning 1 mil i solnedgången
MatsLennarth
Körde milen idag igen, 47.05 i kuperat är jag relativt nöjd med. Har tränat 12 dagar i rad, lite sliten känns det som...
Christer
Igår: 4 varv på hinderbanan Karlberg.
Idag: 5km löpning.
Axly
Simmat 1 h, och i dagarna innan har det blivit en hel del cykling och lite innebandy..
Swe_Fredrik
2*30 - Armhävningar
2*40 - Sit ups

Jägarvila - 2min

I morgon blir det milen HV.gif
koenigsegg88
QUOTE (Axly @ Mar 27 2007, 00:08 ) *
Simmat 1 h, och i dagarna innan har det blivit en hel del cykling och lite innebandy..

Slår antligen The man banan_rock.gif Simmat 3 km (100 längder crawl, 20 bröst)+badminton 1,5 h
Sköldberg
Promenerade hem från skolan idag. Strålande solsken och riktig vårvärme så det var svårt att låta bli. happy.gif
CQB
Promenad 30 min. Räknas det?
Axly
QUOTE (koenigsegg88 @ Mar 27 2007, 20:53 ) *
QUOTE (Axly @ Mar 27 2007, 00:08 ) *

Slår antligen The man banan_rock.gif Simmat 3 km (100 längder crawl, 20 bröst)+badminton 1,5 h

Du slår mig förmodligen 10 gånger om, för det var med skolan, men det ville jag inte säga först. saint.gif Så sååå seriöst blev det inte, men "lärde" mig iaf att crawla och nästan att dyka från kanten. Är väl änna dags nu, när man passerat 19-årsgränsen och med EM i antågande menar jag. fun_icon_nana.gif

Idag har jag för övrigt gymmat i 50 min, de flesta muskelgrupper förutom benen..
Sköld
Blir min debut i den här tråden men here goes

5 km joggning på 28 min
200 m simmning (ingen vidare prestation dry.gif )
1,5 h Fotboll
DaRaven
Måndag, 1h styrka
Tisdag, 1h kondition
Onsdag lunch, 30 min kondition.. Kompletterar med 1h styrka ikväll...
Balt
5KM löpning 28 min

2tim styrketräning (rygg, mage)

Försöker göra detta varjedag. alltid 2 timmar på gymet och sen löpning försöker komma upp och gå på morgonen också men ja morgonen är ju morgonen rolleyes.gif .....
Swe_Fredrik
1 mil idag = Ca 40min HV.gif
XantoS
Jag har övningskört de borde gälla som träning tycker jag.

Kanske inte fysiskt dock
Swe_Fredrik
När man går ut på ställ runt i en rondell några varv med bilen så blir man helt j*vla slut i armen! ;) Det kallar jag schyst träning i bilen! vissel.gif
Morkaii
1 mil march med 20 kilo packning, 1 h 20 min. (skall förbättras hoppas jag)
Erik Gustav
Jag har löpt runt växjö sjön idag, 4,8 km + lätt styrketräning camo.gif !
Axly
Sprungit i 1 h och cyklat en del som vanligt.. Lite böjsträck-maxning också, men det är 11 kvar till di 60! ;)
DaRaven
4km löpning på lunchen..

Rygg+mage i kväll... Kanske lite lår också.
Axly
Förrgår: Simning/dykning 45 min
Igår: Inlines med stavar, ca 2 mil
Idag: Cykling 1½ h, löpning med kängor och packning (15 kg) 55 min
J_Hedin
Tränat psyket. Det var högskoleprov idag! Snacka om att man blir trött smile.gif ! Sov tre timmar direkt när jag kom hem!
Axly
Värmt upp dagen med 4 timmars springande i trappor och cykling. Malajn.gif

More to come..
koenigsegg88
QUOTE (Axly @ Apr 1 2007, 10:01 ) *
Värmt upp dagen med 4 timmars springande i trappor och cykling. Malajn.gif

More to come..

Toppar det med att ha vandrat 9 timmar med 30 kg packning på 22 timmar och sovit ute i minusgrader(gammal klassiker) dribble.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.