Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har du tränat idag?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Hinderbanan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
FNYXA
Cyklat 20 km ToR till jobbet
Strv S
7 km löpning blev det idag, toppenväder smile.gif
elisson
en timmes härlig promenad i det fina vädret med tung ryggsäck smile.gif
Car Dai shan
Simning 1h
Längddykning 25*3m med pauser
Cykling 30min
30 armhävningar som godnatt träning.
Nestor
Gills ett par timmars traskande på månadsmarknaden och allmänt promenerande?
"Insats Hv" nisse
60 min bodypump sen cykling 1 mil på gammal tantcykel till plutonsmötet.
atiko
Har nu tagit tummen ur röven och börjat springa igen efter jul. Är ju bara dryga 2 månader till inryck, så dags att börja röra lite på sig. 5 km kuperad gångväg fick det bli till att börja med, tänker börja komplettera med cykling (körde en runda på 2.5 mil inför mönstringen förra sommaren, tänker ta upp den igen) samt öka sträckan när skolan har slutat och jag har all tid i värden att göra precis vad jag vill.
Innuendo
Idag så gick jag ut till Lövsjötorps skyttecentrum. Skjöt 10 serier med pistol och gick sedan tillbaka. Promenaden tog ca 2,5 timmar (skjutning ej inräknad). Jag brukar köra denna promenad 2-3ggr per vecka.

Det sporrar ju lite att man har ett mål och får skjuta lite biggrin.gif
Grängan
Blev innebandy 1,5 timme igår... Sen så sköt man lite med pappas gevär också, kan ju inte vara fel att lära sig vad som är fram och bak menar jag.. biggrin.gif
Vinter
Milen på dålig tid, skyller på vädret, lite för varmt lite för snabbt för min smak.
"Insats Hv" nisse
Första inline turen för året avklarad, en 3-4 km i lugn takt tillsammans med hunden.
Grängan
Det blev en runda som tog 10 min i snabb joggingtakt (om man kan säga så).
Efter blev de lite lätt styka med hantlar och armhävningar med och utan ryggsäck. Tåhäv och benböj lades också in. Så varmt ute nu så man orkar ingenting.. banghead.gif
Bazooka
30 min marsch till löpspår, 30 min löpning, march tillbaka. Vill inte springa på asfalt så här i början...
Grängan
Idag blev det 2,5 mil cykling på 70 min.. Sen lite situps men duschen lockade mer.. biggrin.gif
elisson
en del armhävningar och situps blev det idag
Björn-
140 min blandad kampsport
Max
Cycklade lite..sen vanliga BRAKen..

Käkade en pizza också
olaevil
Idag började jag lite bakfull med att sitta på kontoret o prata i telefon i 6 timmar.
Sen kom man hem o kände för att inte göra något.Då kommer brorsonen och vill slå lite bollar på Golfbanan...
Svettig som man är efter 1timma där så tänket man äntligen dusch o vila.
Nop sa polarn,Riggat en uppblåst pool på hans tomt.

Allt detta i 34 graders värme i skuggan biggrin.gif

Nu sitter man här igen jämte poolen o halsar kalla öl och undrar om man orkar hoppa i.

Hård dag igen.

mvh
Olaevil
sleget
18 km slingan i delsjöterrängen med ca 10 kg i ryggan.
29 grader varmt! Det var ja just det varmt!
Börjat träna inför classic...
Grängan
Gympalektion med fotboll idag.. Imorgon blir det Studentfest... Armträning... banan_rock.gif
Christer
Sprungit, lyckades förbättra min tid på 4,7km med 1minut och 20sekunder..
elisson
jogging blev det idag.. smile.gif härligt
bloodlinez
kettlebells svings samt turkish gettupps, sjukt bra styrketräning för uthållighet och råstyrka i hela kroppen.
Grängan
Idag blev det 40 minuter på gym, armar...
Bazooka
50 min löpning i skogen.
Magnus
En dryg timmes lvg-cykling i hyffsat lugnt tempo.
Moro
Hmm.. Jag kanske inte ska vara så stolt över mig själv om man kollar på alla andra här, men jag var ute och joggade en 8km runda på 48 minuter idag..
Eller, ja.. Joggade i alla fall 43 av dem vissel.gif
elisson
25 armhävningar - 25 situps
Grängan
Igår blev det också 3,5 timme på dansgolvet, mycke imponerad av mig själv... clap.gif
elisson
marchträning
Grängan
Idag blev det 80 min på gym, armar och bröst
Strv S
40 min löpning blev det idag smile.gif
caj
Sprang 30min och ikväll blir det stormatch mot ett korpen lag vs mitt lag som består av några div.4 spelare + div.4 B-lagare, vi kommer spöa skiten ur dom biggrin.gif
SteveO
Blir som igår beachvolley i 2 timmar
Vinter
Kordination, Motorik, Fingerfärdighet, Problemlösning, Strategi. Samt armarna. Spelat lite dataspel helt enkelt.
Grängan
60 min marschträning med ryggsäck + kängor. Även lite armhävningar med ryggsäck, huvva... ;)
Grängan
25 min lätt jogging på kvällskvisten för att rensa skallen.. Göttans... B)
Vinter
100m intervaller totalt en 5km.
Innuendo
I morgon bitti ska jag ta en cykeltur på ca två mil. På halva vägen skall jag tända stormköket och laga fruckost bestående av bacon, ägg och smörgås. Detta skall jag göra vid en liten fågelsjö, så jag får äta fruckost till fågelsång.
Låter lite lockande va?
Grängan
Idag blev det bröst och triceps på gymet. Ca 70 minuter... Man orkar alltid lite till om man skriker känns det som.. huh.gif
elisson
inget alls.. en jävlig förkylning håller mig borta från träningen sad.gif
Moro
8 km till idag.. Känns bra att äntligen kommit igång med träningen smile.gif
Fk Satan
Snabb intervall 45sek till bussen, Två snabba ruscher till toan efter lunchen. Samt 3st lugna prommenader till fikarummet.

Skämt å sidor... blev först 45min cykel och därefter 45min rullskidor idag.
twintip
Cyklat 2.5 km i långsam takt.
elisson
tränat styrka idag
JBP
10km tempo körning på motionscykel samt 5km på motionsbandet..
Grängan
Blev ben 60 min på gymet idag... Lekte även med en "roddövning" och testade hur mycket man kunde rubba.. rolleyes.gif
Vinter
Eh fasen har fått en infektion i ljumsken. Så jag har tränat fingerspetsarna på tangentbordet mest hela dagen.
Bombad och Sänkt
Kört lite överkropp. Tagit några pilsner med polarna.
T48
Långpanna 21 km löpning
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.