Tycker att de nya delforumerna har tagit sig bättre och bättre. Var i början starkt kritisk men har nu sett fördelarna mer och mer. Men några delar i förändringen tycker jag kan återgå till det tidigare... Dels underforumen i TPC. jag förstår upplägget med det hela och varför det är uppdelat på det sättet, men jag tycker inte om det hela.
Sedan Hv/friv forumet tycker jag inte heller om, men samma sak här att jag förstår varför det är skapat men jag tycker inte om det hela. sedan ett ungdoms-subforum nej tack.
ställen där underforum är mycket lyckat är i luckan med förändringsforumet. Samt i soldint och de underforum som finns där. mycket bra!!!
filmsalen tycker jag känns lite malplacerad och tycker att propagand-mötet var lite bättre. men jag förstår er som tycker att det kunde bli lite rörigt där inne att ni valde att dela upp det på detta sätt. men filmsalen kanske ska vara ett huvudforum? eller kanske en sammanslagning av filmasalen och dagrummet?
Men jag är övertygad att jag om ett ½år kommer att vara ännu mera positivt inställd till denna forumsindelnng jmf med vad jag är idag. Ni blågula gör ett grymt bra jobb med att hålla en hög kvalitet här inne. Och ni har hand om ett av de bästa forumen på nätet tycker jag. Att det sedan är utan reklam gör saken inte sämre, utan bättre!