Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Billig T-80
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Lt. payne
här är nåt för pansarkillarnas önskelistor!

http://www.interdacom.ru/~tanks/
Komp C
Herregud, jag tror jag svimmar! 51 kg radiostyrd Tiger. En våt dröm går i uppfyllelse.
HvPrsk
Snacka om leksaker...
78-1026678692
Fy för det var coolt! jag som hade tänkt att köpa en bil för pengarna... men nu är jag inte så säker längre det kanske blir en T-90 eller nåt istället:) finns det inga begangnade så att man har råd med en och en hyffsad bil också
Skuggan
kan inte ens räkna hur många gånger jag velat ha en RC strv.
*Jag vill ha*
Hotel Charlie One
The Swede kommer att få byxutlösning när han ser detta
Skuggan
tänkte precis på honom. han kanske utökar sitt sortiment lite också
Ing
Panther 1/6th:
http://www.mark-1-tank.co.uk/german-panther.html

Price: GB£3100.00  
Delivered in UK with 4 Channel with RC, and all ESC's fitted

Billigt och bra. Men det fanns ju lite leksaker till dem (tror inte det ingår va?):

Price: GB£235.00  
V12 Maybach Engine and MG Noise Simulator (Needs Extra RC Channel)

Price: GB£70.00
2 x 12v Speakers for Noise Simulator

Price: GB£125.00  
Smoke Generator Fitted to have smoke out of Exhausts

Såå.. det blir en ganska fin bil om man avstår från den där. rolleyes.gif
66-1027419152
Kan dom skjuta spräng? Annars kan man ju modifiera den med nån radoistyrd ak, åka in i en bank med en lapp "detta är ett rån" o att dom hänger pengarna på "leksaken". Man behöver inte ens visa sig. smile.gif
77-1027361133
Fy fan va ball. Det är nästan som om man kunde beställa en Centurion av dom eller en annan vagn. Suveränt.
Flak
¤#&%@&% vad det här forumet dominerar! B)

Jag hitta dom här tuffa radiostyrda tanksen på nätet idag och tänkte
jag skulle chocka Er. Sökte först, hittade tråden och ser att folk redan
skrivit exakt det jag tänkte skriva.

Här blir man oftast pucktvåa!

Uppdatera sidan och kolla Iskander´n...
Unbelievable!!!

Tänker dock lyfta upp tråden så att fler av oss kan få ont i magen...

wub.gif
Gotcha
dribble.gif Porrporrporrporrporr..!!! P O R R !!!
*dräggel*
mace
dribble.gif
Vill ha en King Tiger nu!
Snacka om leksak... horny.gif
Nestor
VILL HA EN TIGER NU!!!!
( Eller en Maus2)
Nu skall jag leta extraknäck!
dribble.gif dribble.gif dribble.gif
jed
Jösses vad sugen jag blev på att bygga mig en "liten" stridsvagn nu... dribble.gif

Fast skala 1:4 låter roligare... Med fungerande kanon!!! Tryckluft och paintballbollar låter som en kul kombination tycker jag... Hehehe...

Ok, tillbaks till verkligheten nu!
Erik_G
När jag blir gammal (panschis eller nåt) ska jag bygga mig en Strv 103 med kolvmotor och gasturbin samt fungerande hydropneumatisk fjädring.

Men jag är också sugen på att bygga en Strv 122 med någon form av stabilisering på kanonen.
Jag funderar även på om man ska sätta in kameror i siktena som är kopplade via wlan till en laptop. När man ändå håller på kan man ju sätta dit en backkamera och en i ett förarprisma också.

/E
Raptor
Lite väl stora kanske. Personligen hade jag nog nöjt mig med en mindre version. Men visst är de fräcka! Dock hade jag som inbiten modellbyggare haft svårt att förlika mig med tanken att sätta ihop en modell med skiffnycklar och bultar.
dribble.gif
xteam
*dreggel* *dreggel* (blött på tangentbordet nu).

Men jag undrar lite......är kasunen verkligen rätt ställe för denna tråden?? 7.gif

pansar2.png xteam
Erik_G
QUOTE (Raptor @ Oct 28 2003, 17:51 )
Dock hade jag som inbiten modellbyggare haft svårt att förlika mig med tanken att sätta ihop en modell med skiffnycklar och bultar.
dribble.gif

Du har inte hängt med i det senaste? Det finns ju nåt företag som gör bultar och muttrar som funkar i skala 1/35. Jag såg nån byggare som bultat fast delar på sin modell med sådana..

mad.gif

Jag som trodde höjden av galenskap var att använda Aber-fotoets och göra alla gångjärn och fästen fungerande...

/E
Larsson
Annars kan man ju bygga sin egen vagn med inbyggd panitballkanon.
R/C Tank Combat
GeBe
Phu !!! VILL HA!!
dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif dribble.gif
Pantern va grymmast...
Triggerpuller
QUOTE (Larsson @ Oct 28 2003, 20:58 )
Annars kan man ju bygga sin egen vagn med inbyggd panitballkanon.
R/C Tank Combat

He, fatta vad hårt att rulla in på deras lilla fält med en riktig vagn och bokstavligen mosa deras dyra leksaker. Vilka miner det skulle bli.
Torak
Pa tal om dyra leksaker kan namnas att jag kanner till ett foretag i UK som kan tillverka airsoft-vapen till koparens specifikationer... bl a kan de gora en AK5 av senaste modell for ca £800....
Mats
QUOTE (Torak @ Oct 30 2003, 00:00 )
Pa tal om dyra leksaker kan namnas att jag kanner till ett foretag i UK som kan tillverka airsoft-vapen till koparens specifikationer... bl a kan de gora en AK5 av senaste modell for ca £800....

Köp en riktig...
Torak
Funderar faktiskt pa att gora det, sa fort jag far en chans; formodligen en enkelskottsversion av FNC, beroende pa vad jag kan fa licens for. Kanner folk pa FN Herstal, sa fran den sidan borde det inte vara nagra problem.
Raptor
Vad krävs för att få licens på en FNC? (Enkelskottsversion)
Fk Satan
oj nu blev det blött i byxorna.

VILL HA VILL HA VILL HA!

skiter i att köpa julklapp till sambon, köper en sådan till mig själv istället wub.gif
Torak
EDIT: Dubbelpost.

EDIT IGEN: Klistrar dit den ursprungliga posten, eftersom nagon raderade fel... laugh.gif

Vet inte. I UK gar det inte; sjalvladdande vapen over .22 ar nastan helt omojliga att skaffa, men det lar finnas nagot undantag. Samma med pistoler, men man maste ansoka direkt till Home Secretary.

Det finns sakert folk har som kan de svenska reglerna bra mycket battre an jag.

Har i Belgien far man ha sa gott som vad som helst - men .22LR ar hart reglerade, eftersom det ar sa manga som skjuts med dem... blink.gif
Knekt
QUOTE (Raptor @ Oct 30 2003, 00:02 )
Vad krävs för att få licens på en FNC? (Enkelskottsversion)

6 månaders aktivt medlemskap i en skytteklubb.
Torak
OK, da flyttar jag tillbaka till Sverige i morgon. biggrin.gif 6n.gif
Haggeman
wub.gif Här finns lite mer godis att köpa..
Maul
Tjusig liten pryl

Jag börjar med att be om ursäkt till BlåGul om det finns en tråd för liknande redan men search-fuu är svag idag.

Denna grabb har byggt en riktigt tjusig liten pryl. Jag är inte ett dugg avundsjuk dribble.gif

Edit: Tack till BlåGul som styrde inlägget rätt blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.