Radarjägare
Jun 25 2002, 20:40
http://www.smb.nu/jag e med, tycker den e riktigt bra
TangoXray
Jun 25 2002, 21:13
Helt suverän bokklubb. Är själv med. Dom har mycket bra böcker till bra priser...
/TangoXray
valiant
Jun 30 2002, 14:11
SMB=Kanonbra har varit med ett antal år nu.
Förresten bra boktips:
Titel: Gå över Gränsen
Författare: Robert Karjel (fd stridspilot flygvapenet, tjänstgör numera på Vertolhelikopter i marinen, har även tjänstgjort i
Us Amrine Corps.
Läs den !
Fu Gson
Jun 30 2002, 19:43
SMB är feta, önskar bara man hade cash till att åka med på deras resor. Den senaste till Indien verkar riktigt grymm!
Bokklubben är väldigt bra men boken: Gå över gränsen måste vara den sämsta bok jag har läst på länge. Så bara för man har varit på utbyte med USMC så blir man någon mini Hamilton. Visst
Jag tyckte Gå över gränsen var helt ok. Köpte den på Åhléns bokrea för 29 spänn =)
Gå över gränsen har en spänande intrig, men i övrigt är den usel. Språkligt sätt är den under isen, dessutom har ju killen noll koll vad avser det operativa/taktiska.
Storyn är tänkvärd men det sätt hjältarna handlar på är totalt osannolikt.
Jag har gått ur SMB efter ett X antal år som medlem.
Anledningen var att jag tyckte att man, som medlem, fick allt för mycket "hotelse brev" om man inte beställt böcker under en viss tid.
Men bokklubben går ut med att dom inte ställer några krav på den enskilde medlemmen.
Jag är lite besviken för ibland så dök det upp riktiga "guld böcker".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.