Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tips: World in Conflict (Spel)
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
Pages: 1, 2, 3
Sniff
Gillar att använda napalm & anti tank strike i kombination!, blir så effektfullt rolleyes.gif

Och kan man inget annat än att älska en spelare som kör infanteri & springer runt i tät formation?
gislemark
Nu har det ju släpts en mapeditor till spelet. biggrin.gif
Har googlat runt men inte hittat några kartor att ladda hem. Nån som sitter på en bra URL????
Hultberg
QUOTE (Sniff @ Nov 29 2007, 14:20 ) *
Gillar att använda napalm & anti tank strike i kombination!, blir så effektfullt rolleyes.gif

Och kan man inget annat än att älska en spelare som kör infanteri & springer runt i tät formation?

Du spelar mycket pansar, va? smile.gif
bushman
erik G:

vill ju bara påpeka att vi hade bandkanoner under den tid som vi talar om.
iom att du inte anser att vi skall ha tungt art.
tycker de är tunga nog.
Erik_G
QUOTE (bushman @ Dec 15 2007, 04:36 ) *
erik G:

vill ju bara påpeka att vi hade bandkanoner under den tid som vi talar om.
iom att du inte anser att vi skall ha tungt art.
tycker de är tunga nog.

Ja just det, tänkte ju inte på det.. vi hade väl fler eldrör då på det hela taget, med fransyskor och annat hästdraget artilleri.. biggrin.gif
Så lite art kanske man kan ge en svensk sida då..

/E
bushman
helt rätt!! så länge vi inte lägger handlingen till maj 1990 då det blev skjutförbud på fransyskorna rolleyes.gif
men bandkanonen anser jag skall vara med, så vi kan få lite verklighetsanknytning till atombomb från svensk sida också.
daddlar
QUOTE (daddlar @ Nov 25 2007, 20:35 ) *
QUOTE (daddlar @ Sep 3 2007, 20:15 ) *
Nån som har någon idé till varför de uppstår "lagg" bara i WiC... kontakten med servern bryts ungefär var femte sekund i 1-3 sekunder. Detta är konstant genom alla omgångar, spelar ingen roll vilken server det är.

Problemet försvann i demot. Problemet kom tillbaka med de köpta spelet. Orkar inte spela pga "lagget" och väntar 1,5 månader... "Lagget" är kvar. mellow.gif
Mitt problem är begränsat till WiC. Alla andra spel funkar. Varför? blyg.gif

Med senaste uppdateringen av spelet försvann detta. laugh.gif
Berg
Jag snabbkollade i tråden om det stod någonting om det men jag är beredd på en smäll om jag har missat att någon har lagt ut länken.
http://www.silentheroes.se/forum/viewtopic...rld_in_conflict

biggrin.gif
daddlar
De verkar komma en "mission pack" till WiC som heter Soviet Assault. Dröjer nog ett halvår, men ändå.
Kolla den nya trailern på http://www.worldinconflict.com/ också. dribble.gif
Av att döma trailern så spelar man SU när de ska köra över europa.
linush
Jag tycker att Titlen säger allt. Jag längtar redan tills det släpper clap.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.