Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad har hänt?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
79-1025022882
Fu Frippe här. Fick logga in på nytt konto eftersom jag inte kan svara på några inlägg. Har jag blivit avstängd eller är det bara fel? Hade varit kul om man blev informerad innan man får kompaniförbud... ???

Kan nån blågul svara?
Ing
Det har nog bara blivit fel. Vi har vad jag vet inte stängt av någon alls än. Och givetvis talar vi om ifall vi skulle ge kompaniförbud. Skumt. Får se.
LRRP
Kompaniförbud vore väl i så fall att Frippe inte hade fått lämna Forumet.....udda straff.

Någon annan som har problem?
HvPrsk
QUOTE (LRRP @ Juni 25 2002,18:50)
Kompaniförbud vore väl i så fall att Frippe inte hade fått lämna Forumet.....udda straff.

Någon annan som har problem?

Nope, det verkar funka...
79-1025022882
Det kanske kan ha att göra med att jag ändrade min mailadress? Jag gjorde det idag och sedan när jag ville svara på ett inlägg gick det inte. Jag försökte inte svara innan jag ändrade så jag vet inte om problemet fanns redan då.
LRRP
Din medlemssstatus stod som "mönstrande", ändrade den till "beväring" som de andra har......
testa att logga in igen.
Fu Frippe
Tack LRRP! Nu verkar det funka! smile.gif
*Nu kan man äntligen andas ut och fixa lite käk och njuta av att man kan få sin daglig dos "militarism" här på Polisskolan! ;) *

Blågul får gärna ta bort mitt konto "Oline"...
Tackar! biggrin.gif
LRRP
"Rangers hack the way"

Anytime!

Account Oline har tagits bort.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.