Tänkte väl att en sån tråd passade här, och jag hittade ingen annan. Om jag hade fel får väl blågul hänga mig. Kan jag börja med några propagandabilder då:
har en till, lite närmre om ni är intresserade :P
Sljivovica
Mar 25 2006, 23:35
Helt OK bilder (då är det tagit i underkant) Jag putsar min spåkula och ser att du har goda möjligheter inom fotografyrket..
Faers
Mar 25 2006, 23:41
Man får väl tacka för den kritiken dock så fick jag plöja igenom nästan tusen bilder för att hitta dom :P
Edit: Eller en väldigt lång isvak om man så vill. I alla fall när den blev färdig.
Lord
May 24 2006, 11:07
Inte lika snärtig med kameran som de flesta här, men jag gör ett försök.
0
709
May 27 2006, 17:59
En del i plutonens (mitt) rekryteringsprojekt. Mina enkla bilder och lite text. Sånt här kan kanske hjälpa till att rekrytera värnpliktiga under lumpen?
Paus i strid Anfall mot stridsvagnsgaragen på Revinge
Tänkte väl att en sån tråd passade här, och jag hittade ingen annan. Om jag hade fel får väl blågul hänga mig. Kan jag börja med några propagandabilder då:
Kanske lite sent att kommentera en bild efter snart två år, men denna bild var verkligen en höjdare! Snyggt utbränd och underbart träd och gubbe i vänster bakgrund samt den luriga blicken. Kan lätt vara värd en massa slantar för det företag som önskar använda den i reklamsammanhang.
Kalasbild!
Blanco
Mar 18 2008, 18:26
pnilz
Mar 19 2008, 11:14
@hornet
ang. första bilden, finns det fortfarande folk som har ak4? jag trodde alla hade iaf b varianten.
os frontale
Mar 20 2008, 16:01
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.