Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Musik
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
70-1020763829
Vad lyssnar folk på här egentligen?
Själv är det mest Covenat, Assembalge 23, Front 242, Devo, Soft cell och Einsturdsede neubauten(ursäkta stavningen).
Nifelhel
Jag lyssnar på det mesta, lite exempel på det jag lyssnar på mest: Slayer, Iron maiden, Slipknot, Machine Head, Metallica(dom gamla låtarna), Godsmack, Flotsam and Jetsam, Soulfly, Korn, Megadeth, Hammerfall, Helloween, In Flames, Linkin Park, System of a down, Ultima Thule, Hel, Nofx, The Macc lads, lite punk, lite Trance och en del 80-tal....listan kan bli lång..  :D

hatar kommersiell radio, bara en massa hurtiga fjantar angry.gif
Bravo One
Las Ketchup =)
70-1020763829
Dansen är ju Fräck.... biggrin.gif (ironi, om någon inte upfattade det...)
hemvärnsungdom
Chemical brothers, Fatboy slim och likande blir det mest. Men lyssnar även på mycket annat.
83-1023020025
Guns n Roses,Rammstein,Queen,U2 etc etc m.m m.m m.m..
Carl
Lyssnar på ganska mkt. Men mest Metallica. Jag spelar gitarr själv så jag lyssnar och lär...
98-1022933693
Mest gammal garagerock och sk ökenrock, men även en del gammal hårdrock och en hel del Ramones. Har ett brinnande intresse när det gäller skivor, framförallt vinyler... har en gedingen samling tillsammans med brorsan. (Bättre utveckling än aktier smile.gif)

I en skivsamling måste det finnas följande artister:

- MC5
- The Sonics
- Black Sabbath
- The Stooges
- Ramones
- The Nomads
- Velvet Underground
- Slayer
84-1030353922
Mestadels Elektronisk musik som Röjksopp, VNV-Nation, Assemblage 23, Covenant, Front 242, Apoptygma Berzerk etc men också band som The Ark, Kent, Whepping Willows, The Strokes.

Hatar för övrigt R&B Musik, borde förbjudas...
Haggeman
Psychedelic goa, In Shivaya we trust... Astral Projection.
Proggrock å då först å främst Psymphony X..
Annars så blir det mest Uncle Sams Misguided Children.
USMC men Running Candece... =)
Nifelhel
@Tianzi:
Är det du på bilden??? Är det en berömd scen ur matrix du förevisar, eller? ;)  Är det sånt folk i Uddevalla sysslar med? :0
84-1030353922
Det var jag efter några öl och en visning ur filmen matrix...
=)

Och jag bor i Lysekil, det är skillnad, fast jag studerar i Uddevalla...

//Jonas
Doggydriver
Allätare! Men vaffan, går man estet får man den mesta musik inbankad i huvvet förr eller senare biggrin.gif
Magnus
Gillar svensk pop av typen Broder Daniel, The Plan m.m.

Metalbandet Manowar är inte helt kassa heller.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.